Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDas het beste nieuws van vandaagWilde je doorverwijzen naar @roy7 maar die schijnt nu Voormalig lid 7401 te zijn. Van hem heb je geen last meer in ieder geval.
Ze was me ook opgevallen maar ze behoort tot dat groepje "Hot Girl instaptarief €60" dus dan weet je het wel.
valt mee toch? Was de "normale" prijs voor corona, ik heb voor dezelfde prijs wel wat mooiers gehad toenLos van of de foto's echt zijn of niet....150 per uur is te mooi om waar te zijn voor zo'n stunner.
Ik zie de meeste vrouwen van dit kaliber (looks, leeftijd) toch echt 200 euro per uur vragen. Denk aan de GK dames...valt mee toch? Was de "normale" prijs voor corona, ik heb voor dezelfde prijs wel wat mooiers gehad toen
Onzin. 150 per uur is gewoon een normale basis prijs. Niet hoog of laag. Laten we die kant niet op praten. Voorheen waren we huiverig bij 130 euro dames, nu worden we huiverig bij 150 dames, wat een onzin.Los van of de foto's echt zijn of niet....150 per uur is te mooi om waar te zijn voor zo'n stunner.
Dat kan wel goed bij deze dame idd.De beeldverhouding van de meeste foto's lijkt 4:5...laat dat nou net een beeldverhouding zijn voor op Instagram
Helemaal mee eens. Sorry hoor, best een aardige chick op die foto's maar gewoon een gemiddelde 150 per uur dame wat mij betreft. En als het vervolgens niet de dame van de foto's is, gaat het al helemaal nergens over, maar dat terzijde.valt mee toch? Was de "normale" prijs voor corona, ik heb voor dezelfde prijs wel wat mooiers gehad toen
@Jayjay213 deze topic gaat over een andere Dina m.i. Door alle advertenties van andere dames, al dan niet van dezelfde booker, wordt deze topic een beetje vervuild. Lijkt me niet de bedoeling.Gisteren bij Dina geweest in Amsterdam
Prive ontvangst met de geilste vrouwen in Rotterdam
Grootste aanbod van geile vrouwen in Rotterdam die aan prive ontvangst doen. Kom direct langs om een geile afspraak te maken.www.kinky.nl
Ontvangt in containerwoning in A'Dam Zuid Oost. Op zich netjes en schoon maar beetje simpel.
Foto's en tekst is veelbelovend. Ze is inderdaad 100% real, foto's kloppen, waanzinnig lichaam, beauty, zeker, discreet zal wel. Maar passioneel alles behalve.
Spreekt vrijwel niet (en zeker geen Engels), alles op de automatische piloot. Stootte haar nagel en was vervolgens meer daarmee bezig dan met mij.
Dus ga je voor looks en body, doen. Ga je voor passionele seks.....lees dit dan nog een keer door.
Andere naam misschien maar al deze dames komen uit dezelfde stal.@Jayjay213 deze topic gaat over een andere Dina m.i. Door alle advertenties van andere dames, al dan niet van dezelfde booker, wordt deze topic een beetje vervuild. Lijkt me niet de bedoeling.