'Digitale veiligheid' bij privébezoek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Scouser

Newbie
1
16/06/24
0
Hallo,

Waar letten jullie op als je bij een dame thuis afspreekt vanwege de digitale veiligheid? Houden jullie er rekening mee dat ze eventueel bij de bel of binnen (verborgen) camera's heeft en de sessie filmt? Of is dat strafbaar zonder toestemming? En wat als ze het wel filmt en op het internet zet? Die kans is toch niet zo groot, de meesten van ons zijn geen BN'er ;-) Dat je niet gechanteerd wordt om een of andere reden. Misschien is er wel een ander (vriendin?) in het huis aanwezig in een ander vertrek die voor haar veiligheid moet zorgen etc. Of dat ze een foto maakt met haar telefoon of filmt? Ben benieuwd naar jullie tips.
 
Ik zet de auto vaak wat verder weg om de wijk verder lopend in te gaan, en bij binnenkomst kijk ik wel of ik camera's zie (één keer gehad in Uitgeest in de kamer) beetje voorzichtigheid is dus wel geboden.
 
Nooit last van gehad.
Ja een keer had een dame een ring deurbel.
Maar die ontweken.
Wat gaan mensen doen als ze achter je hobby komen ?
Je negeren ? Dan win je juist omdat die mensen toch al niet om je gaven. En wat heeft een werkgever te maken met wat jij in de vrije tijd uitspookt ?

Snap de post niet echt. Als je echt nergens opgenomen wilt worden uit angst voor chantage dan stel ik voor een bunker te bouwen in je kelder en daar te gaan wonen.
 
Nooit last van gehad.
Ja een keer had een dame een ring deurbel.
Maar die ontweken.
Wat gaan mensen doen als ze achter je hobby komen ?
Je negeren ? Dan win je juist omdat die mensen toch al niet om je gaven. En wat heeft een werkgever te maken met wat jij in de vrije tijd uitspookt ?

Snap de post niet echt. Als je echt nergens opgenomen wilt worden uit angst voor chantage dan stel ik voor een bunker te bouwen in je kelder en daar te gaan wonen.
Toendra is ook een prima locatie!
Zo ver je kan zien... leegte!
 
Euh, om even advocaat van de duivel te spelen, ik kan me best voorstellen dat een beginnend wandelaar dit soort dingen hartstikke spannend vindt.

Ik ben geen expert, maar het filmen an sich lijkt me niet strafbaar (je mag gewoon bewakingscamera's in je huis hebben), het verspreiden van de intieme beelden zou wel strafbaar zijn.

Het risico op complicaties bij een daadwerkelijke DvP lijkt me klein, maar een klein risico is er altijd.
 
Ik zet op mijn telefoon mijn locatie uit. Thuisfront hoeft niet te weten dat ik niet thuis of op het werk ben. Het zou gek zijn als een dvp beelden van jou / jullie sessie maakt en deze nog online zet ook. Dan loopt ze zelf ook risico op ontdekt te worden en prive-ontvangst is vaak illegaal. Andersom gebeurt vaker.
Verder jezelf bij aankomst en vertrek niet verdacht gedragen. Je bent voor de buitenwereld gewoon een bezoeker.
 
het zal me verder een worst wezen..
bij de dames in de priveontvangst wisselen ze bijna wekelijks van locatie..
dan zou de huiseigenaar de cctv ter beschikking moeten stellen dat een dame het kan gebruiken?
enige privehuis waar ik hooguit 2x per jaar kom is Dreamgirls in Bergen op Zoom..
en daar word je overal gefilmd ,waarschijnlijk niet op de kamer ,maar het halletje en de bar hangt helemaal vol..
de harde schijf zal ook wel geen 5tb zijn zodat ze een jaar terugkunnen..
ik ben daar allemaal niet zo benauwd voor..
ik parkeer bjj priveontvangst in de straat ernaast/achter..
als men kwaadwillend is en weet dat je minimaal een kwartier gaat neuken bij een adres waarvan men weet dat er action is,zou men kunnen beslissen om iets aan of met je auto te kunnen doen..
maar verder...nogmaals..het zal me een worst wezen
 
Terug
Bovenaan Onderaan