- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Bare seks
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 120 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/5777245-didi
- Totale kosten (in euro)
- 550
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Ze is via de telefoon lastig te bereiken. Een Nederlands en jong meisje dat kom je niet veel meer tegen op SJ en Kinky. Daarom heb best even moeten volhouden om in contact te komen met haar. Ze krijgt honderden berichten per dag. Uiteindelijk ben ik door de selectie gekomen. Ze date liever met wat jongere mannen en date niet met donkere mannen. Echter ik ben wat ouder, maar ze vindt mij een relaxt en ontspannen. Daarom ben ik welkom.
Ze ontvangt op meerdere plekken in en rondom Amsterdam. maar altijd in een nette, discrete en schone kamer. Bij mij opende ze de deur in lingerie met een vrolijke lach. Je voelt je snel op je gemak bij Didi. Ze is heel gevat, daardoor grappig, verzorgd zichzelf goed, ruikt fris en is aantrekkelijk. Daarbij doet je wat ze belooft. Ook de seks is meer dan prima, ze kan tegen een stootje en er is veel mogelijk.
Uiteindelijk ben ik een paar keer bij haar geweest en is altijd gezellig, ontspannen en opwindend.
Ze ontvangt op meerdere plekken in en rondom Amsterdam. maar altijd in een nette, discrete en schone kamer. Bij mij opende ze de deur in lingerie met een vrolijke lach. Je voelt je snel op je gemak bij Didi. Ze is heel gevat, daardoor grappig, verzorgd zichzelf goed, ruikt fris en is aantrekkelijk. Daarbij doet je wat ze belooft. Ook de seks is meer dan prima, ze kan tegen een stootje en er is veel mogelijk.
Uiteindelijk ben ik een paar keer bij haar geweest en is altijd gezellig, ontspannen en opwindend.