Angela Schijf
Stamgast
- 431
- 17/08/22
- 338
.....she doesnt ignore you, she asked you something right?she ignores me for a long time already. she asked if I can speak Dutch and that was the end of the conversation from her side.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren.....she doesnt ignore you, she asked you something right?she ignores me for a long time already. she asked if I can speak Dutch and that was the end of the conversation from her side.
Wat was het misstand dan?Dat komt, @groentje1970, omdat alle comments over misstanden worden verwijderd. Ik heb een misstand geplaatst, hier in dit topic, maar na een paar dagen werd het al verwijderd.
Sommige mensen op dit forum beweren dat ze een soa bij je hadden opgelopen. Klopt dit?Hahaha zo wat een wantrouwen zeg. Ik ben gewoon druk guys niks persoonlijks ik was een tijdje gestopt maar werk weer.
En sommige mensen komen gewoon niet zo relaxed op me over. Als ik het gevoel bij iemand krijg dat hij me meer als een object dan een mens ziet haak ik af. Sorry
Zou vast kunnen. Ik test mij vaak, maar ja je hebt het niet altijd in de hand. Als je zelf ook voor die optie kiest moet je dat zelf ook wel kunnen bedenken hahhaSommige mensen op dit forum beweren dat ze een soa bij je hadden opgelopen. Klopt dit?
En hoe komt Didi aan deze soa (als het al zo zou zijn).....juist! van een klant die zich niet laat testen maar wel onbeschermde sex heeft....tjaSommige mensen op dit forum beweren dat ze een soa bij je hadden opgelopen. Klopt dit?