Geld is geld. Laat die crowdfunding maar komenIK zal eerst een crowdfunding starten.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGeld is geld. Laat die crowdfunding maar komenIK zal eerst een crowdfunding starten.
in het "slechte geval" zal ik mij zelf moeten prostitueren om isabella en/of andere dvps te betalen.Nu, ja... altijd maar dat 'ze doen het (enkel) voor het geld'! Boring!
Maar... je moet je soms toch wel gevleid voelen... als een (welgestelde) man bereid is om een mooi bedrag neer te tellen... voor jou gezelschap!
Het blijft het proberen waard....Ze denken vaak dat ik gratis met hen een date zou willen daardoor. Nog zo'n voorbeeld 'ik ben ook een jonge student, zin om een relatie te beginnen?' Hopeloos
Doen, geniet je dubbel ;pin het "slechte geval" zal ik mij zelf moeten prostitueren om isabella en/of andere dvps te betalen.
een voordeel is wel dat je weet dat jij en je nieuwe vriendin* de zelfde interesse hebben.Het blijft het proberen waard....
Van mijn hobby mijn beroep maken.Doen, geniet je dubbel ;p