Recensie Diana, Zaandam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sr1

Meubelstuk
Supporter
1.173
14/12/21
6.252
23
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9430810-diana
Totale kosten (in euro)
2oo + 50 extra's
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Soms heb je wel eens zo een dag dat je eens wat anders wil proberen dan waar je voorkeuren liggen. Om te zien of je voorkeuren nog wel de juiste (voor jezelf) zijn of dat er misschien toch een kantelmoment is en je dat meer wil gaan ontdekken.

Geen Aziatische dames die ik interessant genoeg vond en de bekendere waren niet in de omgeving of werken tegenwoordig in een club. Doorschakelen dus en zo kwam ik Venezolaanse Diana tegen op Kinky. Wow, wat een lekkere frisse jonge dame om te zien. App contact gaat lekker vlot (booker) en ik kon snel bij haar terecht. Laat ik het er maar op houden dat de ontvangstruimte niet helemaal bij het uiterlijk van deze jongedame past. Ze verdient beter.

Het is werkelijk de dame van de foto's, ze spreekt Spaans en een paar woordjes Engels maar daar zijn hulpmiddelen voor. Stond ook in haar ad dus niet zeiken. Ze is een vrolijk, sprankelend persoon die plezier heeft in het leven en dat maakt haar een prettige partner voor een kort of langer samenzijn. Ze is fris, fruitig en duidelijk in wat ze wel en niet wil. Er staat ook niet te veel in haar ad, als je twijfelt bespreek dingen van tevoren.

Goed, tongzoenen niet mogelijk, beffen wou ze niet. Vingeren niet maar je kan wel lekker met haar clitje spelen en dan wordt ze zeiknat. Dat samen met aan haar tepels zuigen was genoeg om haar te laten klaarkomen, en dat was onmogelijk gespeeld aan alle lichamelijk reacties te zien en te voelen. 0-1 voor mij.

Ze moest even blijven liggen en na het bijkomen heeft ze me lekker gepijpt. Langdurig, afwisselend. Was gewoon lekker. Maar toen kwam de verrassing pas. Ze ging in cowgirl op me zitten, haar voeten werden tussen mijn benen gestopt en toen ging ze los. Ze is van beneden gewoon lekker strak en heeft een hele goede conditie en moves in huis. En ze weet wat ze doet en heeft er zelf ook plezier in. Ze liet me ook niet van positie veranderen en het duurde ook niet heel lang voordat ik ontzettend lekker werd klaar gereden.

Even de doekjes erbij, opfrissen en ik moet maar gaan liggen voor een massage. Was lekker om weer bij te komen, op mijn zij gaan liggen en even een gesprekje (met de vertaal app) gevoerd en ondertussen weer met haar kutje spelen. En weer begon ze te druipen. Condoom er weer om en nu kreeg ik het beste staaltje reverse cowboy wat ik ooit heb meegemaakt met een fantastisch uitzicht op haar welgevormde kont en daar waar mijn pik in verbleef. Ze heeft me zo voor de 2e keer in een uur klaar laten komen en dat is al een prestatie op zich.

Goeie date gehad, ja absoluut. herhalingsgevaar voor mij, toch niet. Ik heb nu eenmaal meet met Aziatische vrouwen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan