Recensie Diana, Roeselare 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Boobfreak

Newbie
3
25/06/24
1
2
Gesproken taal
Engels
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/diana-1816/
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik wou eens een afspraak met deze dame aangezien de foto's mij enorm aanstonden. Leek me een heel mooie vrouw met lekkere, grote borsten

Jammer genoeg toen ik daar toekwam was het totaal de dame op de foto's niet. Op haar foto's heeft ze tattoo's en een neuspiercing, zoals ik al zei mooie grote borsten want ze adverteert ook onder E cup. De vrouw leek ook veel ouder dan 26, hangende B cup, totaal ander gezicht.

Ik had 50 minuten gereden met de fiets en was geil dus ik dacht vooruit dan maar en toch betaald. Ik had toch beter gewoon mijn rug gedraaid en naar huis gereden.

Ze adverteert pzc en cum swallow maar deed toch een condoom rond, pijpte misschien 30 seconden en ging dan op haar rug liggen om haar in missio te nemen. Heb ik gedaan tot ik kwam aangezien ik echt geil was van de foto's. We hebben nog even gebabbeld en dan kwam ronde 2 waarop exact hetzelfde gebeurde. Toen ik een ander standje wou, wou ze niet omdat mijn soldaat niet hard genoeg was volgens haar maar ik denk dat ze gewoon maar op haar rug wou liggen om makkelijk geld te verdienen. Ik ben dan maar heel teleurgesteld naar huis gegaan.

Ik weet niet vanwaar ze de foto's heeft maar alles is dus gelogen. Zowel foto's als service dus ik raad zeker niet aan bij deze te gaan.

Terug
Bovenaan Onderaan