Recensie Diana Park 118 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
9
14/09/24
16
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.privehuis118amsterdam.nl/dames/diana-nieuw/
Totale kosten (in euro)
120 plus 100 voor extra's
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben onlangs weer bij Park 118 geweest. Ik heb gekozen Thaise Diana. Meestal kies ik voor Oost-Europese dames., maar ik had al meer dan 10 jaar niet gesekst met een Thaise.

Het was de eerste keer dat mijn ik werd gedoucht door de dame bij Park 118. Omdat ze vrij klein is en ik bijna 1.90 kwam tijdens het douchen steeds met mijn erectie tegen haar b-cup aan. Ik was heel geil, maar ik werd hier nog geiler van.

Op bed begonnen eerst met zoenen, terwijl zij boven lag. Ze tongzoent wel, maar wel een beetje zuinig,

Daarna ben ik boven gaan liggen en heb ik haar lekker over haar hele lichaam gezoend en gelikt. Het is een mooie vrouw en ziet nog goed uit. Vervolgens heb ik haar lekker lang gebeft. Ze heeft een heel mooi kutje. Alleen mocht ik er geen vinger instoppen. Mijn hand werd dan weggehaald. Maar met mijn tong mocht haar wel penetreren.

Daarna vroeg ze of ik haar wilde neuken. Ik heb haar vervolgens lekker lang geneukt terwijl bovenop lag. Ik moet zeggen dat mijn erectie heel lekker door vulva gleed. Na een tijdje vroeg ze met haar Thaise piepstem of ik klaar wilde komen. Daarna ben ik heerlijk klaargekomen.

Daarna kwam ze bij me liggen. Toen hebben nog getongzoend, terwijl ik mij zelf aftrok en met haar tieten speelde. Zodat ik voor een tweede keer klaarkwam, Mijn zaad over lichaam kon spuiten. Ik vind dit altijd heel geil om te doen. Het is een beetje mijn fetisj.

Ik vond haar een fijne dame om mee te seksen. Ik zal niet speciaal voor haar terugkomen. Als ik haar weer zie tijdens de voorstelronde zou zo weer voor haar kiezen.

De 50 euro voor beffen is met meer dan waard. De 50 euro voor tongzoenen is een twijfel geval. Ze tongt wel heel mager. Als we na het eerste orgasme niet nog een keer waren gaan zoenen, dan was het zonde van het geld.

Verder is ze heel Thais. Met een Thais piepstemmetje en een buiging bij het voorstellen en het afscheid nemen.

p.s. Ze heeft mij niet gepijpt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan