Al vaker had ik haar zien staan, maar nog niet eerder was ik bij Diana omdat ik aan het raam niet direct overtuigd was. Vandaag maar eens deze dame gekozen toen ze weer beschikbaar stond.
Ontvangst is in een mooie redelijk ruime kamer en zodra de deur sluit begint de actie. Ogen hongerig op je gericht en vragen, veel vragen. Wat je wil, hoe, e.d. Voor het standaard tarief kan er veel, ik doe er 50 bij voor pzc en ik kan dan langer blijven. Nou, prima!
De dame is ondertussen al aan het verkennen en als ze haar outfit uit doet blijkt ze erg ook erg mooi uit te zien. Aanzienlijk mooier dan ik buiten kon verwachten toen ik d'r achter het raam zag staan. Uiterst vriendelijk ook en met haar Engels is het goed babbelen.
Na een eerste staande lange verkenning werd de kleine vriend gewassen en kwamen we langzaam richting het ruime bed. Weer vragen: deze dame weet heel goed hoe het werkt en wat ze moet bieden. Ik heb gekozen om het initiatief bij haar te laten, ik was wel benieuwd.
Deze dame pijpt, zoent en teased in een afwisselende en goed uitgevoerde combinatie, het is een waar genot haar op deze manier bezig te zien. Haar lichaam is ook bereikbaar voor de nodige verkenning.
De dame bovenop is ook een succes, ze maakt er een hele show van met een hoop afwisseling, heerlijk!
Na nog wat standjes terug naar het pijpen, ze blijft doorgaan en met handwerk erbij weet ze het ook voor mij tevreden af te ronden.
Naderhand beiden rustig wassen en nog eens het een en ander doorgenomen.
Aan de rest van de reviews is niet toe te voegen: Diana is een dame die uiterst vriendelijk een hele goede dienst levert. Ze weet wat ze doet en hoe het werkt. Het herhalingsgevaar is groot.