- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 50+
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nieuw-diana.html
- Totale kosten (in euro)
- 160
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Eén van de slechtste ervaringen ooit die ik op mijn wandelcarriere ben tegengekomen.
Ze belooft van alles in haar advertentie maar maakt niets waar. Geen omhelzing, geen warme knuffel, geen kus, laat staan een tongzoen, borsten waren te gevoelig, althans 1 borst, de andere bleef verborgen. Koud, kil en afstandelijk.
Ze ontvangt in brasschaat in een hotel / motel voor dagverblijf. wat mij betreft 160 euro in de vuilbak gegooid, ik kon er alleszins niet snel genoeg terug weg zijn.
Ze geeft aan 41 te zijn maar tel er maar gerust 10 jaar bij. Wegblijven is de boodschap.
Pijpen deed ze amper, zoenen niet, beetje aftrekken en dat was het.
Nieuw, Lieve !!!
Beste heren Ik ben een hoger opgeleide dame met een stout kantje. Wil je graag samen genieten van een moment waarin jij centraal staat? Een
www.redlights.be
Ze belooft van alles in haar advertentie maar maakt niets waar. Geen omhelzing, geen warme knuffel, geen kus, laat staan een tongzoen, borsten waren te gevoelig, althans 1 borst, de andere bleef verborgen. Koud, kil en afstandelijk.
Ze ontvangt in brasschaat in een hotel / motel voor dagverblijf. wat mij betreft 160 euro in de vuilbak gegooid, ik kon er alleszins niet snel genoeg terug weg zijn.
Ze geeft aan 41 te zijn maar tel er maar gerust 10 jaar bij. Wegblijven is de boodschap.
Pijpen deed ze amper, zoenen niet, beetje aftrekken en dat was het.