Recensie Diana, Antwerpen, Schippersstraat 24/8 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ronnieke

Newbie
2
05/04/24
6
2
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren ochtend na een heel lange tijd nog eens naar Schipperstraat en omgeving getrokken. Ne mijn wandeling uiteindelijk bij Diana binnen gestapt. Ze herkende mijzelf uit een lang verleden wat mij verbaasde. Deze dame is zacht, vriendelijk en geeft een goede behandeling. Na het afrekenen kleren uit en rechtstaand wat knuffelen met enkele kusjes op de mond. Daarna op bed gaan liggen en nog wat verder geknuffeld waarin ze vroeg om te pijpen. Overgegaan naar pijpen man wat kan die pijpen zeg zonder condoom. Het was zo geweldig dat ik aanmaande dat ik kwam maar dame ging verder en spoot alles in haar mond. Daarna gaf ze nog een massage en ben ontraden en voldaan huiswaarts gekeerd met de melding dat ik niet lang zal wegblijven. Diana gaat voor de hele maand juli op vakantie.
 
Daarna op bed gaan liggen en nog wat verder geknuffeld waarin ze vroeg om te pijpen. Overgegaan naar pijpen man wat kan die pijpen zeg zonder condoom. Het was zo geweldig dat ik aanmaande dat ik kwam maar dame ging verder en spoot alles in haar mond.
Zij pijpte je zonder condoom voor de extreem lage prijs van 50Euro. Lees ik dit goed?
 
Terug
Bovenaan Onderaan