- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen in mond
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1658721-diana
- Totale kosten (in euro)
- 250
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Was een beetje aan het rondkijken en zag opeens Diana's advertentie.
App contact via WhatsApp en ze spreek redelijk Engels.
Vraagt wel om een video gesprek maar vind ik prima dat scheelt weer een verassing voor mij.
Nadat alles was besproken kreeg ik een adres door en ben ik maar gegaan.
Toen ik aankwam was ik er blij om te zien dat de foto's kloppen en redelijk recent zijn (denk ik)
Nadat ik had betaald gingen we samen douchen dit was extreem geil en kwam erdoor extra in de stemming.
Vroeg dit wel tijdens het bespreken of het mogelijk was dus weet niet of ze het standaard doet maar raad het wel aan.
Toen we uit de douch kwamen ff snel afdrogen en op bed gaan liggen en toen begon ze te pijpen.....dit was niet normaal moest haar stoppen om niet te snel te komen.
ff rubbertje om en paar standjes gedaan en kon achteraf ook nog douchen.
Ben nog ff blijven zitten en had gewoon een leuk gesprek met haar waardoor ik iets langer ben gebleven dan ik had afgesproken maar dit allemaal zorgde ervoor dat het persoonlijker aanvoelde en niet dat snel klaarkomen en oprotten gedoe wat sommige dames hanteren.
Schade: 1uur €250 en dit is zeker niet goedkoop maar meer dan waard,
zeker als je bedenkt dat er vaak extra kosten wordt gevraagd als je al bezig bent en dat vind ik zo irritant omdat het me niet echt in de stemming houd wanneer je bezig bent en er opeens meer geld gevraagd wordt.
Zeker een groot herhalingsgevaar voor mij omdat ik echt een goede klik met haar had.
App contact via WhatsApp en ze spreek redelijk Engels.
Vraagt wel om een video gesprek maar vind ik prima dat scheelt weer een verassing voor mij.
Nadat alles was besproken kreeg ik een adres door en ben ik maar gegaan.
Toen ik aankwam was ik er blij om te zien dat de foto's kloppen en redelijk recent zijn (denk ik)
Nadat ik had betaald gingen we samen douchen dit was extreem geil en kwam erdoor extra in de stemming.
Vroeg dit wel tijdens het bespreken of het mogelijk was dus weet niet of ze het standaard doet maar raad het wel aan.
Toen we uit de douch kwamen ff snel afdrogen en op bed gaan liggen en toen begon ze te pijpen.....dit was niet normaal moest haar stoppen om niet te snel te komen.
ff rubbertje om en paar standjes gedaan en kon achteraf ook nog douchen.
Ben nog ff blijven zitten en had gewoon een leuk gesprek met haar waardoor ik iets langer ben gebleven dan ik had afgesproken maar dit allemaal zorgde ervoor dat het persoonlijker aanvoelde en niet dat snel klaarkomen en oprotten gedoe wat sommige dames hanteren.
Schade: 1uur €250 en dit is zeker niet goedkoop maar meer dan waard,
zeker als je bedenkt dat er vaak extra kosten wordt gevraagd als je al bezig bent en dat vind ik zo irritant omdat het me niet echt in de stemming houd wanneer je bezig bent en er opeens meer geld gevraagd wordt.
Zeker een groot herhalingsgevaar voor mij omdat ik echt een goede klik met haar had.
Laatst bewerkt: