Devils & Angels

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren naar de "Gangbang" geweest. 4 dames aanwezig, maar toch heb ik wat moeite met de titel Gangbang. Alles speelt zich af in aparte kamers (één dame per kamer) en dat maakt het voor mij gewoon een stuk minder geil. Ik heb mij voor deze keer wel vermaakt, maar zal de volgende keer toch denk ik weer naar de Eroxx afreizen. Rosalie was voor mij overigens de absolute topper van dit feestje.
 
Gisteren naar de "Gangbang" geweest. 4 dames aanwezig, maar toch heb ik wat moeite met de titel Gangbang. Alles speelt zich af in aparte kamers (één dame per kamer) en dat maakt het voor mij gewoon een stuk minder geil. Ik heb mij voor deze keer wel vermaakt, maar zal de volgende keer toch denk ik weer naar de Eroxx afreizen. Rosalie was voor mij overigens de absolute topper van dit feestje.
Ja eens! Gewoon matrassen op de dansvloer. Die hokjes, dat werkt niet voor mij. Verders prima club, maar dat kruip-door-sluip-door naar die 1:1 kamertjes is jammer
 
Er waren ook wel momenten dat er 2 of 3 dames op 1 kamer waren. Ja dan wordt het druk met elk nog een paar heren eromheen, maar ik vind dat juist wel wat hebben. Beetje afwisseling. En alles is altijd op 1 hoop, meer een orgie gevoel.

Er waren overigens 5 dames gisteren.
 
Carmen, Maya en Rosalie, plus twee dames met partners van wie ik de namen niet ken. Een Franstalige die volgens mij op de affiche stond, met haar haar in een strakke paardenstaart; en een blonde met halflang haar en geweldige heupen met een Kempisch of Antwerps accent.
 
Carmen, Maya en Rosalie, plus twee dames met partners van wie ik de namen niet ken. Een Franstalige die volgens mij op de affiche stond, met haar haar in een strakke paardenstaart; en een blonde met halflang haar en geweldige heupen met een Kempisch of Antwerps accent.
Die 5e had ik ook gezien maar niet echt in actie. Ik was dan ook om ca 3 uur weer weg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan