Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBen jij al ooit in andere clubs geweest?https://parenclub-devilsenangels.nl/
ze hebben een nieuwe website
16/12/2022 nog eens geweest. 50-tal personen aanwezig, toffe sfeer, lekker eten en al vroeg op de avond actie
Ja, Bornedries, Eroxx, The Climax, villa21, Cupido, ook in Frankrijk 1, vroegere Limousine, vroeger MaxfoliesBen jij al ooit in andere clubs geweest?
Maxfollies.....ook heeeeeel vaak geweest..Ja, Bornedries, Eroxx, The Climax, villa21, Cupido, ook in Frankrijk 1, vroegere Limousine, vroeger Maxfolies
Ik ook, een hele tijd wekelijks, mooie tijd. Ook verjaardagsfeest gevierd van sommige vriendenMaxfollies.....ook heeeeeel vaak geweest..
Vrijdags zaterdag en zondags en soms doordeweek op de gangbang. Denk dat wij elkaar wel kennen...moet wel
Ben 2 weken geleden geweest. Zowel binnen als buiten ziet het er prima uit!Ik reed er vandaag langs en het zag er redelijk desolaat uit. Tuinman moest dringend komen.
Het is dus geopend en vol op in bedrijf?Ben 2 weken geleden geweest. Zowel binnen als buiten ziet het er prima uit!
Volgens mij is nu buiten alles klaar.
Kan club P2G een voorbeeld aan nemen. Ook de bediening is prima en representatief.
Jazeker.Het is dus geopend en vol op in bedrijf?
Ja klopt! Maar onlangs toch een topmiddag gehad. Met jou erbij zou het helemaal super zijn lijkt mij.Men geeft zelf op google revieuws toe dat het er iig op de woensdagen erg rustig is.
Ik krijg heel veel priveberichten, maar van jou zie ik niet? Ik reageer trouwens niet overal op. Berichten van: "zullen we samen eens een keer gaan" daar geef ik niet altijd antwoord op. Dit wordt zo vaak gevraagd.Er zijn altijd wel meerdere mannen. Maar goed, jij moet zelf beslissen of je wilt gaan.
Ik zie dat ik je ook privé berichten heb gestuurd, zie je die wel?
Wanneer was je er nog?Vergane glorie in vergelijking met een 4 a 5 jaar terug.
Ik was er vorige woensdag, als actieve MILF. Het is rustig maar actie genoeg. Ik heb toch 6 mannen tevreden naar huis kunnen laten gaanDoen helaas geen gangbangs meer.
Weet iemand hoe de milf woensdagen zijn?
En was je zelf ook tevreden en bevredigd?Ik was er vorige woensdag, als actieve MILF. Het is rustig maar actie genoeg. Ik heb toch 6 mannen tevreden naar huis kunnen laten gaan
Wilde ik ook eigenlijk vragen. Maar ik vind het zowieso leuk dat er hier een bericht van een vrouw staat. Super.En was je zelf ook tevreden en bevredigd?
Tevreden wel, bevredigd nog nietEn was je zelf ook tevreden en bevredigd?
Nog niet omdat de mannen niet goed genoeg hun best gedaan hebben om je te bevredigen of ben je onverzadigbaar? Het eerste zou heel erg jammer zijn, het tweede een uitdaging voor de mannen.Tevreden wel, bevredigd nog niet