Details bespreken vooraf een eerste contact - digitale aanpak ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jongeman007

Vaste klant
131
27/11/21
70
5
Dag allen!

Zoals de titel aangeeft ben ik nieuwsgierig hoe jullie het aanpakken om voor een eerste keer contact te leggen met een DVP (vooraf) indien dit niet enkel is voor een datum/timing maar bv. kort ook bepaalde verwachtingen. Dit kan helpen tegen misverstanden op het moment zelf is de insteek.

Ik denk voornamelijk aan:
- Meerdere hoogtepunten ok of niet (al eens gehad dat dit OK was maar €50 extra per keer vanaf nr. 2 -> skipped).
- Voorkeur van aanpak (zelf liever relaxed, voor vanilla steek ik mijn neus niet op 😁).
- Overige: zover weinig ervaring met DVP bezoek ('groentje') dus wel een voorkeur voor iemand die er niet enkel passief bij blijft.

Zover opgemerkt:
- Keuze binnen privéhuis: heeft wel al geholpen.
- Contact via privébezoek: minder succes; ik vermoed dat een DVP ook kan denken dat ze gecontacteerd werd door iemand die niet effectief een afspraak wilt maken. Nochtans wel to the point en met de vraag voor een datum. Dit laatste is dan soms wel voor iets een weekje vooruit gevraagd.

Iemand pointers voor contact leggen bij privébezoek? Zover paar keer geen concreet antwoord of telkens te laat respons. Paar leuke kansen mislopen zo 😅.

Ik zou vooral eerst jezelf even netjes voorstellen en of de dame openstaat voor een paar korte vragen m.b.t. wat je kan verwachten van de date.

Iemand die je gewoon netjes te woord staat, spreekt voor zich.

Iemand die dit niet doet, dan weet je genoeg 🤷🏻‍♀️

Ga ook op je gevoel af. Lees je advertentie en bekijk de fotos. Voelt het goed? Ga ervoor. Krijg je een apart onderbuik gevoel of houd iets je tegen? Gewoon even verder snuffelen 🤭

Als je dat soort details wilt bespreken, in ieder geval niet kort van tevoren beginnen. Soms geven dvp's in hun profiel aan of je juist kort van tevoren contact moet opnemen of juist niet. En ook in welke mate ze contact willen. Sommigen willen puur contact om dag en tijd af te spreken en details komt dan mondeling aan het begin van de date. Die negeren je berichtje dan als je je daar niet aan houdt.
Naast op tijd beginnen, gaat het bespreken van details ook het beste met dames die goed Nederlands of Engels spreken en schrijven. Anders krijg je alleen maar misverstanden.
En probeer te ontdekken of er een booker tussen zit. Afspraken die je met de booker maakt, willen niet altijd goed doorkomen bij de dame zelf.

Ik las net dit topic voor ik ging vertrekken naar mijn afspraak en persoonlijk leg ik nooit dingen vast via bericht. De dame die ik ging bezoeken daar schreef een ander lid van dat ze hem per bericht aangaf dat ze beffen en tongzoenen niet deed. En toegegeven, het staat ook niet bij haar mogelijkheden.

Maar als je op een date bepaalde dingen wil doen en dat vooraf wil bespreken en wil bevestigd zien op bericht dan denk ik dat dat voor velen een afknapper is van formaat. Zéker als iemand het aantal hoogtepunten aankaart 🙄

Voor een geslaagde date moet er een beetje van een klik zijn maar vooral beiden moeten zich amuseren. Das mijn mindset en heeft me tot dusver nog maar weinig windeieren opgeleverd. Case in point de dame die ik net bezocht heb was een van de passionele tongzoenende vrouwen die ik bezocht heb. En het beffen kwam ook veelvuldig te pas.

Recensie volgt later deze week, loop nu nog op wolken 🤩 maar wou dit toch alvast hier neerpennen.

Lijkt me ook eerder een afknapper om onnodig lang door te gaan op dingen om vooraf aan te halen maar een beperkt aantal zaken leek me zover ok. Voor wie ik zover zag was dit algemeen wel met positieve reactie (zelfs liever zo dan pas wanneer je naast elkaar zit 🤣). Zal dan misschien eerder van persoon tot persoon afhangen denk ik. Verdere responsen blijven welkom.

Terug
Bovenaan Onderaan