nee is ze nietIs dat niet gewoon Naomi, ex all-in in Diegem en momenteel actief in Meise onder andere naam. Ik denk van wel. Wel een heet gevalletje die, destijds super ervaringen mee gehad.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerennee is ze nietIs dat niet gewoon Naomi, ex all-in in Diegem en momenteel actief in Meise onder andere naam. Ik denk van wel. Wel een heet gevalletje die, destijds super ervaringen mee gehad.
Ik denk dat je hier toch ook de meldingen van de niet nieuwe leden moet meenemen - is zeker geen te mijden adres.Dus Vertigo en Beestie registreren zich snel om even in dit topic een paar woorden neer te pennen en daarna niets meer van te bespeuren? En BDG die ook alleen maar in dit topic actief is...
Weer een te mijden adres toegevoegd op mijn lijst. Alhoewel plamuur zijn recensie dat eigenlijk deed.
Inderdaad dat is ze (spijtig genoeg) niet.nee is ze niet
Ondanks de vele publiciteit weinig lovende recensie..... 50% te duur en fake high class?Inderdaad dat is ze (spijtig genoeg) niet.
ik heb haar slechts 1 keer bezocht voor tantra en het was zijn geld zeker niet waard. Ik had haar gevonden op :
Destiny Tantra – Massage
www.destinytantramassage.be
Was het echt squirten, squirten? Of gewoon nat worden? Mag je haar dan zelf vingeren tot ze squirt?Heb deze dame al een paar keer bezocht - gegaan voor de luxe met wellness.
Is zeer geil om BJ te krijgen in de douche, turks stoombad en jaccuzzi.
Fijne dame die doet wat ze beloofd.
Rustige straat - rustige omgeving op de buiten
Ik had het niet gevraagd dus nee. Bij mij niet. En ik ga er niet voor terugsquirt zij?
Doet ze deepthroat?Ik wandel nog niet zo lang, maar gezien de positieve recensies hier en op het oude forum, en omdat het niet ver van huis is, ben ik onlangs ook bij Destiny geweest. Ja, ze is prijzig, maar je krijgt wel een professionele service op een mooie, propere en discrete locatie van een dame die doet wat ze zegt en daarbij met haar volle aandacht bij jou is. Geen poespas, oeverloos gepraat, klokkijken of prullen op haar gsm. Massage is best goed. Niets uitzonderlijk, maar zeker niet slecht. Dan omdraaien, en leuk met elkaar spelen waarbij ik volop mocht tongzoenen en haar overal aanraken. Ze pijpt lekker en zonder condoom indien gewenst, en intiem was ook dik in orde, vooral dankzij dat heerlijk strakke poesje dat ze heeft. De strategisch geplaatste spiegel waarin je haar kan bewonderen tijdens de massage of de seks is een leuke toets, evenals hoe ze voor en na samen met je onder de douche gaat.
Wees gewoon proper en beleefd, en je krijgt er veel van gedaan. Ik heb wel het gevoel dat zij iemand is die het liever strikt professioneel houdt. Waar natuurlijk niets mis mee is. Dan weet je waar je aan toe bent. Mijn mening als newbie is misschien niet veel waard, maar ik ben alleszins tevreden terug buiten gewandeld, en ga haar waarschijnlijk opnieuw bezoeken. Als traktatie wel, want nogmaals, prijzig.