Dat zou ik zeker doenJa mja dame vraagt geen aanbetaling enzo. Dus ookal klinkt het allemaal erg vaak, het is niet dat ik het echt niet vertrouw
Dus misschien dat ik me maar opoffer en even ga kijken.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat zou ik zeker doenJa mja dame vraagt geen aanbetaling enzo. Dus ookal klinkt het allemaal erg vaak, het is niet dat ik het echt niet vertrouw
Dus misschien dat ik me maar opoffer en even ga kijken.
Gewoon doen. ikzelf heb er geen spijt van gehadWas toch wel erg benieuwd naar deze dame mail gestuurd en nu ook foto gehad met de krant erbij voor datum check dame ziet er niet verkeerd uit en krans was ook van deze maand .
Ergens nog steeds wel twijfel om echt af te spreken....
Ik geloof niet meer in SinterklaasGewoon doen. ikzelf heb er geen spijt van gehad
Dat is verschrikkelijk , Hij gaat z,n best doen om jou weer gelovig te makenIk geloof niet meer in Sinterklaas
Nu de reactie van de dame zelf.Ik had haar 3 keer bezocht. Voor de 4e keer zouden we een buitensexdate in Leiden doen. In het parkje om de hoek waar ze inwonend was, hadden we een plekje gevonden. Maar na overhandiging van de poet rende ze er gelijk mee weg als een dief.
In een flits besloot ik haar NIET achterna te gaan. Als voetballer weet ik hoe ik iemand naar beneden trap, maar bij een vrouw doe ik dat niet. Het is het geld niet waard als ze in het ziekenhuis zou belanden.
Bovendien moeten we voor vrouwen respect hebben. Ook als ze net 120 euro van je gestolen heeft.