• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Denise, Isselburg 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

NielsonBend

Wandelaar
59
18/09/22
33
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.ladies.de/sex-anzeigen/huren-hostessen/isselburg-denisa-12348532
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)

Deze dame bezocht. Ik schat haar borsten eerder op een Cup D dan een B zoals aangegeven. Mooie dame en prima service. €100 voor een uur.
 
hier 2 extra anzeigen


 
Ik ben wel vaker bij Denisa/Samira geweest. Voorheen ontving ze in Bocholt… de laatste maanden in een oud pand in isselburg.
Ik vind haar gewoon lekker. Ze is klein, heeft grote nep-borsten, lekkere billen, gewoon een goed figuur. Ze zit behoorlijk onder de tatoo's maar bij haar vind ik dat wel mooi staan. Persoonlijk heb ik wel een klik met haar maar ben al best vaak geweest. De eerste paar keer vond ik haar wat afstandelijker.
Ze is erg op de hygiëne. Schoenen moeten buiten blijven staan op de mat.
Qua service is ze vrij standaard. Pijpen, beffen, neuken… verder geen extra's maar lekker. Geen haastwerk.
Ze adverteert sinds kort ook op kinky waar ze ontvangst Zevenaar heeft staan maar het is dus Isselburg. Vanaf de grens een kleine 20 minuten rijden.
Of 100,- voor een uur nog steeds geldt vraag ik me af… maar ze is ook wel meer waard als 100,- vind ik.
Lekker maar verwacht geen girlfriendsex.
 
Heb contact gehad, kussen is inderdaad een no go, derhalve voor mij dus geen GFE ervaring. Denk dat ze doet wat Bobbb in bericht #6, Beffen, Pijpen en Neuken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan