- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Duits
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Donderdag
- Totale kosten (in euro)
- 40
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Vandaag even een rondje in de Antoniusstrasse gemaakt. Ik had niet veel soeps verwacht zo vroeg op de dag omstreeks 13:00 uur. Ondanks dit tijdstip toch een 10 tot 15 dames verspreid over de hele straat aanwezig. De helft voor mij echter niet interessant, ver over de houdbaarheidsdatum of een paar maten teveel, maar toch ook een paar interessante dames gespot.
Gekozen voor de 36 jarige Roemeense Denisa op 29A. Goede ervaring. Zeer Slanke dame met lange zwarte haren. Ik had haar geen 36 gegeven, eerder een jaartje of 28-29. Goed verzorgd en goede service. Vooraf even knuffelen, ze kust je hele lichaam en geeft aan dat je overal in en aan mag komen. Dat andere dames in de straat daar moeite mee hebben vindt zij maar belachelijk... Tietjes zijn maatje erwt maar dat maakte de pret niet minder.
Gekozen voor de 36 jarige Roemeense Denisa op 29A. Goede ervaring. Zeer Slanke dame met lange zwarte haren. Ik had haar geen 36 gegeven, eerder een jaartje of 28-29. Goed verzorgd en goede service. Vooraf even knuffelen, ze kust je hele lichaam en geeft aan dat je overal in en aan mag komen. Dat andere dames in de straat daar moeite mee hebben vindt zij maar belachelijk... Tietjes zijn maatje erwt maar dat maakte de pret niet minder.