Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWat leuk dat je die recencies nog hebt?Ze werkt al een eeuwigheid in de straat, dus ze zal wel iets goed doen.
Ik ben 10 jaar geleden bij haar geweest.
Toen was de service goed.
Hier de uitsluitend goede recensies van 10 jaar geleden
Den Haag, Doubletstraat 08 k5, Monica (Bra)
Afgelopen donderdag en vandaag heb ik Monica ontmoet, een Brasiliaanse dame die in Spanje woont en 41 jaar is. Ik wilde intiem, pijpen en met poppers. Dit was mogelijk voor 25 euro, en de poppers die ik had meegenomen, waren niet nodig, want ze had zelf. Ik heb haar 40 gegeven, waardoor ik...web.archive.org
Jammer...maar gaaf dat je nog het een en ander hebt?
Ik zeg niks ?Trouwens...ik herinner me nog dat Monica geen recensies wil.
Dus beter vertel je haar niet van de oude info
Ze is er weer. Gister geweest, was weer een lekker potje neuken! Ze heeft wel haar gezicht laten botoxennog niet gezien helaas, hoor graag als iemand haar heeft gespot
Hoe kan ik pagina 2 raadplegen svp?Ze werkt al een eeuwigheid in de straat, dus ze zal wel iets goed doen.
Ik ben 10 jaar geleden bij haar geweest.
Toen was de service goed.
Hier de uitsluitend goede recensies van 10 jaar geleden
Den Haag, Doubletstraat 08 k5, Monica (Bra)
Afgelopen donderdag en vandaag heb ik Monica ontmoet, een Brasiliaanse dame die in Spanje woont en 41 jaar is. Ik wilde intiem, pijpen en met poppers. Dit was mogelijk voor 25 euro, en de poppers die ik had meegenomen, waren niet nodig, want ze had zelf. Ik heb haar 40 gegeven, waardoor ik...web.archive.org