Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Helaas gisteren niet in de gelegenheid geweest naar den haag te gaan. Als iemand kan bevestigen dat zij er ook vanavond nog is dan ga ik er heen en dan volgt er een recensie.

Tip :

Voor de geloofwaardigheid betreffende de belofte over "de te volgen recensie" , kan je misschien beter eerst jouw naam veranderen ........ 😉

Ik kwam een Nederlands (!) sprekende vrouw tegen op de Doubletstraat nr 8. Weet niet meer welke kamer (4 of 8 dacht ik) Ik kon geen recensie van haar vinden, dus ik vermoed dat ze nieuw is. Ze is niet Nederlands (Oost-Europees?) + 1,75m, rond de 40 jaar rookt, biedt geen tongzoenen aan vraagt de standaardprijzen en was vriendelijk aan de deur ondanks dat ik niet naar binnen wou. (Geen tongzoenen + ze rookt). Ik meld het voor geïnteresseerden, want er zijn maar weinig prostituees die Nederlands spreken

Volgens mij donkerblond.

Ik kwam een Nederlands (!) sprekende vrouw tegen op de Doubletstraat nr 8. Weet niet meer welke kamer (4 of 8 dacht ik) Ik kon geen recensie van haar vinden, dus ik vermoed dat ze nieuw is. Ze is niet Nederlands (Oost-Europees?) + 1,75m, rond de 40 jaar rookt, biedt geen tongzoenen aan vraagt de standaardprijzen en was vriendelijk aan de deur ondanks dat ik niet naar binnen wou. (Geen tongzoenen + ze rookt). Ik meld het voor geïnteresseerden, want er zijn maar weinig prostituees die Nederlands spreken

Volgens mij donkerblond.
Misschien Poolse Nicole? Haar resencie staat op nummer 40 dacht ik maar 1 of 2 weken geleden zag ik haar aan de overkant van pand 8 zitten. Blond lang haar,bril, vaak op haar telefoon bezig en rookt er aardig op los.

Misschien Poolse Nicole? Haar resencie staat op nummer 40 dacht ik maar 1 of 2 weken geleden zag ik haar aan de overkant van pand 8 zitten. Blond lang haar,bril, vaak op haar telefoon bezig en rookt er aardig op los.
Die bril klopt niet en toen ik haar zag was ze niet met haar mobiel bezig, maar de rest klopt wel. had een licht accent, zou zomaar een Pools accent kunnen zijn. Heb je een link naar haar topic?

https://www.girlsreview.nl/threads/x-den-haag-doubletstraat-42-k4.47873/ Dit lijk nog het meest overeen te komen: spreekt Nederlands en noemde geen naam

Terug
Bovenaan Onderaan