Algemeen Den Haag algemeen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
staat erop net toegevoegd. werkt alleen in de avond. prachtig slank lolita uit roemenie. 21 jr. super mooie jonge kleine borsten. zal nog recensie schrijven

Paulus is al jaren een begrip voor de dames in de geleenstraat.
er komt een dag en de geleenstraat krijgt zijn naam.

//Edit mod: we gaan hier nu weer door over de dames!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Maar werk jij op de Haagse wallen? Dat jij bijna elke dag post?

"Paus Paulus de 2e" houdt alles voor jou en alle GR-leden in de gaten en meldt welke dames aanwezig zijn.

Over bijv. aanwezigheid en vakanties van de dames uit de Geleen/Hunse , moet je bij hem zijn.

Hij is dan zo goed om ons deze informatie gratis en voor niets door te geven.

Ik en heeeeel vele andere wandelaars zijn meer dan blij met zijn service : daarom krijgt hij van mij 5 Sterren ...


🥳Lang leve 'Paus Paulus de 2e' 🥳
 
Laatst bewerkt:
Vraag : ik kom al een tijd bij paulina en eigelijk altijd met condoom laten pijpen. Wel het teasen etc zonder. Zijn er ook mannen die bij haar zonder kunnen. Ik kan het vragen maar als ze nee zegt is de sfeer gelijk anders, en nu weet ik niet beter.
 
Vraag : ik kom al een tijd bij paulina en eigelijk altijd met condoom laten pijpen. Wel het teasen etc zonder. Zijn er ook mannen die bij haar zonder kunnen. Ik kan het vragen maar als ze nee zegt is de sfeer gelijk anders, en nu weet ik niet beter.
Waarom zou je zonder condoom willen doen? Wil je sneller deaud? Condoom beschermt je tegen allerlei nare ziektes. Probeer dan de thin condooms van Durex, dan voel je veel meer en kan je savonds met rust slapen
 
Ik kan het vragen maar als ze nee zegt is de sfeer gelijk anders, en nu weet ik niet beter.
ik snap dat niet zo, ik zag dat je 1e recensie van haar uit 2021 is, als je al zo lang bij haar komt, en je hebt er een goede klik mee, kan je het toch best vragen? Nee heb je en ja kan je krijgen, de meeste dames krijgen deze vraag dikwijls, zelfs meerdere keren per dag, wellicht zal wat extra moeten betalen, maar dat is volgens mij het probleem niet/
Waarom zou je zonder condoom willen doen? Wil je sneller deaud?
volgens mij is het risico om iets op lopen door je zonder condoom te laten pijpen verwaarloosbaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan