Angel werkt nooit op dinsdag en Kelly BB is er ook niet, bijna nooit op dinsdag.Kelly bb en/of angel vandaag aanwezig?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAngel werkt nooit op dinsdag en Kelly BB is er ook niet, bijna nooit op dinsdag.Kelly bb en/of angel vandaag aanwezig?
Ze gaf aan permanent op vakantie te zijn voor mannen die dagelijks dezelfde vraag stellen zonder even te lezen of zelf reviews te schrijven.Is camelia Geleenstraat 74k1 al terug van vakantie
Is deze dame alweer gesignaleerd?Iemand Luna doubletstraat 31 k6 nog gezien?
Afgelopen weekend nog niet gezien helaas,momenteel is Kelly er ook niet,dit zijn de 2 dames met het perfecte achterwerkIemand Luna doubletstraat 31 k6 nog gezien?
vakantie en staat op 84-1Morgen wil ik een rondje maken langs enkele dames voor een geile edging en pijpsessie. Ik heb Elisabeth van 84-2 op het oog maar haar nog nooit echt ontmoeten weet iemand hoeveel het makkelijkste bij haar binnenkom gezien haar populariteit? En ze start vroeg alsnog een tijdje geleden, nog steeds? Bedankt!
Dan ontneem je Paulus2 z'n dagelijkse bezighedenMisschien suggereer ik iets vreemds maar zou girlsreview een pagina kunnen maken waarbij de dvps hun beschikbaarheid en kamer per dag kunnen doorgeven? Dat is win-win denk ik
zijn dagbesteding.Dan ontneem je Paulus2 z'n dagelijkse bezigheden
Nee hoor, maar dat gaat naar mijn mening nooit werken.Dan ontneem je Paulus2 z'n dagelijkse bezigheden
50 per ca. 15 min, 100 half uur etc, met natuurlijk altijd een marge in tijd afhankelijk v klik, moment, dame etc, want het is nooit per minuut nauwkeurigJe bedoeld 100 voor een half uur neem ik aan.. Of is een half uur goedkoper dan 15 minuten in Den Haag
En als je dan een jaar lang haar acht uur gaat huren.. is 8 keer 200 keer 7 keer 52 is 582400 euro.
staat erop net toegevoegd. werkt alleen in de avond. prachtig slank lolita uit roemenie. 21 jr. super mooie jonge kleine borsten. zal nog recensie schrijven@ado
Weet je toevallig ook op welk adres?
Ik was er op dinsdag en toen was ze er ook niet. Ze heeft normaal alleen zondagen vrij. Waarschijnlijk momenteel met vakantie.Werkt Romina niet op donderdag? afgelopen 2 weken in ieder geval niet aanwezig op deze dag
Meeste klanten van ze zitten niet eens op deze forum, vaak hebben ze ook nummer en vaste dagen waar ze hen bezoeken.Misschien suggereer ik iets vreemds maar zou girlsreview een pagina kunnen maken waarbij de dvps hun beschikbaarheid en kamer per dag kunnen doorgeven? Dat is win-win denk ik
Maar werk jij op de Haagse wallen? Dat jij bijna elke dag post?En dan zouden alle dames een account moeten hebben, dat gaan ze niet doen.