Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is algemeen bekend dat de kans op een slechte ervaring bij een "zigeuner" dame groter is dan bij een niet zigeuner dame. De panden 10 en 12 staan bekend als panden waar meiden in zitten waar de kans op een slechte service groot is, dat is geen publiek geheim en hier is al vaker over geschreven. En wel toevallig dat dit vaak allemaal dames zijn met zigeunerbloed.
Uiteraard zijn er ook dames uit die etniciteit die wel goede service verlenen, ik denk dan bijvoorbeeld aan Andra, die volgens velen een goede dienst verlening levert.
Ik laat het verder hier maar even bij. Maar in ieder geval is dat volk niet mijn cup of tea
Vreemde uitspraken doe jij. Alsof seks service afhankelijk is van afkomst. Het heeft allemaal te maken met persoonlijkheid en karakter en hoe ze in het vak willen staan. Vaak zijn die dames ook geïnstrueerd hoe ze zich moeten gedragen. Ik heb net zo slechte Bulgaren en Roemenen ontmoet als de zogenaamde zigeuners die jij benoemd. Ik ken Nederlandse vrouwen die ook op zigeuners lijken. De term zigeuners slaat echt helemaal nergens op. Alsof die dames allemaal uit een woonwagenkamp komen en allemaal hoer moeten worden.
 
Oké…. Zullen we nu even stoppen met discussies over afkomst. Gaat best lang door.

Ja eens. De hele discussie is zo discutabel dat je vingers jeuken om je met de onwaarheden die verkondigt worden te bemoeien.

Ik verbaas me er over dat het niet allemaal gewist wordt. Het zal dan misschien niet tegen de forum regels zijn want in Algemeen mag best vrij gediscussieerd worden. Het is wel in strijd met de breed geldende normen en waarden tav discussies over afkomst.
 
Misschien komt het gewoon door de slechte service?

Met 50 euro hoef je eigenlijk niet meer op veel te rekenen bij die dames van tegenwoordig op de Geleenstraat.

Maar ze schoppen ze zichzelf tegen de schenen met die houding. De realiteit is dan gewoon dat klanten gewoon niet meer komen. Vroeger was het zelfs op de geleenstraat 50 voor 20 minuten. Tegenwoordig roepen ze allemaal 15 minuten inbegrepen met aan en uitkleden hahaha.

Vroeger was alles beter :cool:
 
15 minuten zou fijn zijn. Vaak sta je al binnen 12 minuten weer buiten in Geleen. In Doublet krijg je nog wel 15-18 minuten voor je 50 euro.

Het is nog niet zo lang geleden dat je op de doubletstraat voor 25 euro rustig 20 minuten of meer kreeg.

Maar in principe is het realistische dat ze het niet meer voor 25 euro doen hoe leuk dat ook was voor de klanten een hele lange tijd. Maar als je nu 50 vraagt op de doublet moet je dan ook wel hele goede service geven.
 
15 minuten? 20 minuten? Ik heb nog nooit meegemaakt dat ze me opjagen om snel te komen.
Binnen 20 minuten sta ik altijd wel weer buiten….soms op verzoek wil ik langer blijven en dan houden ze er rekening mee.
Ooit 1 uur bij iemand binnengeweest, maar 1 keer klaargekomen en dat pas vlak voordat het uur om was.
Snel 2 keer komen, lukt me niet meer…ben al wat ouder
 
De term "zigeuners" wordt tegenwoordig als denigrerend beschouwd. De betere term is "Roma" of "Sinti". Laat ons deze termen hier vanaf nu gebruiken.


BigBenny (mod)
Afkomst, geboorteland, waar ze is opgegroeid enz. is voor mij helemaal niet belangrijk of ik een dame leuk vind of niet. En in opvolging van mijn vorige bericht kan je ook nog weglaten of zij Bulgaars of Roemeens is. Ook "geboortelanden" van Raambuurtdames uit andere landen zoals België, Holland, Moldavië, Hongarije, Italie, Spanje, Tsjechie enz. mag van mij weg uit de topics van de Raamdames in Raambuurten. Mijn probleem hiermee is dat je daardoor dames in een raambuurt tegen elkaar opzet. Vooral omdat in bepaalde raambuurten dames tegen klanten zeggen waar zij zin in hebben, dus tegen de ene klant zeggen ze het ene land en tegen de ander wat anders. Vervolgens start die klant een topic hier en lezen andere werkzame dames in het straatje/raambuurt dat en zeggen/denken zij: Jij komt helemaal niet uit bijv. Spanje, omdat het vriendinnen zijn en uit hetzelfde geboorteland komen. Dus van mij mag dat weg uit alle Raambuurtdames topics. Je kan toch gewoon naar een Raambuurtstad gaan en in de straatjes/panden kijken of er iets leuks voor je staat? En als je een topic wil starten met de werknaam van de dame en het pandnummer/kamernummer moet je er wel voor instaan dat wat je over een dame schrijft. Het moet wel geloofwaardig zijn naar andere klanten die haar al bezochten of gaan bezoeken. Dus een klein onschuldig detail over iets in haar kamer of pand mag wel van mij, maar niet het "'geboorteland" aub.
 
Misschien komt het gewoon door de slechte service?

Met 50 euro hoef je eigenlijk niet meer op veel te rekenen bij die dames van tegenwoordig op de Geleenstraat.

Maar ze schoppen ze zichzelf tegen de schenen met die houding. De realiteit is dan gewoon dat klanten gewoon niet meer komen. Vroeger was het zelfs op de geleenstraat 50 voor 20 minuten. Tegenwoordig roepen ze allemaal 15 minuten inbegrepen met aan en uitkleden hahaha.

Vroeger was alles beter :cool:
Vroeger was service wat mij betreft niet anders hoor. Ik ga nog steeds graag naar de hoeren en vooral als ik geil ben, ja het is niet hetzelfde als een meisje via tinder maar mij hoor je niet klagen, behalve als ze handje ertussen doen ofzo en een echte TMM'er zijn.
 
@BigBenny

Even in aanvulling op het vorige: je moet het ook zo zien dat raambuurtdames niet tegen elkaar willen worden uitgespeelt, ik bedoel daarmee dat dames uit eigen land niet allemaal vriendinnen van elkaar zijn, en in een raambuurt staan dames uit verschillende landen en dan wordt dat nog lastiger.
Ik heb er vooral moeite mee als een topicstarter de raamdame voor tmm uitmaakt, haar werknaam noemt, pandnummer/kamer en haar 1 of 2 sterren geeft en zegt dat zij uit een bepaald land komt.
Je hoeft echt niet alle berichten in de Raamdames topics na te lopen, dus wat andere leden in reactie zeggen, maar gewoon de topicstarter. Stel: Werknaam (Roe, Mol, Bul), Den haag of welke raambuurtstad dan ook, dan haal je dat (Roe, Mol, Bul) weg als de topicstarter 1 of 2 sterren geeft.
Ik kan mij overigens wel voorstellen dat klanten speciaal op zoek zijn naar bijv. Moldavische dames, maar dat kan de dame ook zelf aangeven met een naambordje bij haar raam, dus dat zij Moldavisch is, dan geeft zij dat aan op haar naambordje als zij dat wil, dan ligt de beslissing bij de dame, en dan kan je dat wel hier als topicstarter vermelden, maar dan alleen met een hoge sterrenscore.
 
zo maar even wat discussies waar deze man aan heeft deelgenomen,




 
Laatst bewerkt:
Ja eens. De hele discussie is zo discutabel dat je vingers jeuken om je met de onwaarheden die verkondigt worden te bemoeien.

Ik verbaas me er over dat het niet allemaal gewist wordt. Het zal dan misschien niet tegen de forum regels zijn want in Algemeen mag best vrij gediscussieerd worden. Het is wel in strijd met de breed geldende normen en waarden tav discussies over afkomst.
Ik denk dat wissen niet zoveel zin meer heeft, ook die gewiste berichten komen ergens terecht.

En over onwaarheden: is jou waarheid waar?
 
Vroeger was service wat mij betreft niet anders hoor. Ik ga nog steeds graag naar de hoeren en vooral als ik geil ben, ja het is niet hetzelfde als een meisje via tinder maar mij hoor je niet klagen, behalve als ze handje ertussen doen ofzo en een echte TMM'er zijn.
Service is altijd afhankelijk van de dame in kwestie.

De algemene tendens is gewoon dat het minder is geworden kwa service. Vroeger stonden al die ramen vol op de Geleenstraat en de Doublet. Dat was niet voor niets zo.

Het zijn tegenwoordig allemaal op geldbeluste dames. Die willen hier op korte termijn veel geld verdienen. Die dames snappen gewoon niet hoe het werkt in klandizie opbouwen. Ze werken binnen 10 minuten een klant af. Klant loopt ontevreden de deur uit en komt nooit meer terug bij die dame. Die dame gaat vervolgens weer voor het raam staan en heeft de komende 2 uur geen klant.

In plaats daarvan had ze de klant ook 5 minuten langer of meer service kunnen bieden in de hoop dat de klant de volgende keer weer bij haar terugkomt. Ik ken wel een paar dames in het verleden die op die manier werkte. En dat waren meestal ook de dames die heel veel klanten hadden op een dag.

De vraag is nu eigenlijk kan dat tarief van 50 euro nog wel gehandhaafd kan blijven op de Geleenstraat? In principe zou het moeten stijgen naar 60-70 euro ten opzichte van de Doubletstraat. Er is nog steeds een duidelijk kwaliteitsverschil in uiterlijk tussen de dames op de doublet en de Geleenstraat. Als dat daadwerkelijk gebeurd dan wordt het allemaal nog slechter kwa bezetting op de Geleenstraat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan