Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is algemeen bekend dat de kans op een slechte ervaring bij een "zigeuner" dame groter is dan bij een niet zigeuner dame. De panden 10 en 12 staan bekend als panden waar meiden in zitten waar de kans op een slechte service groot is, dat is geen publiek geheim en hier is al vaker over geschreven. En wel toevallig dat dit vaak allemaal dames zijn met zigeunerbloed.
Uiteraard zijn er ook dames uit die etniciteit die wel goede service verlenen, ik denk dan bijvoorbeeld aan Andra, die volgens velen een goede dienst verlening levert.
Ik laat het verder hier maar even bij. Maar in ieder geval is dat volk niet mijn cup of tea
Vreemde uitspraken doe jij. Alsof seks service afhankelijk is van afkomst. Het heeft allemaal te maken met persoonlijkheid en karakter en hoe ze in het vak willen staan. Vaak zijn die dames ook geïnstrueerd hoe ze zich moeten gedragen. Ik heb net zo slechte Bulgaren en Roemenen ontmoet als de zogenaamde zigeuners die jij benoemd. Ik ken Nederlandse vrouwen die ook op zigeuners lijken. De term zigeuners slaat echt helemaal nergens op. Alsof die dames allemaal uit een woonwagenkamp komen en allemaal hoer moeten worden.
 
Oké…. Zullen we nu even stoppen met discussies over afkomst. Gaat best lang door.

Ja eens. De hele discussie is zo discutabel dat je vingers jeuken om je met de onwaarheden die verkondigt worden te bemoeien.

Ik verbaas me er over dat het niet allemaal gewist wordt. Het zal dan misschien niet tegen de forum regels zijn want in Algemeen mag best vrij gediscussieerd worden. Het is wel in strijd met de breed geldende normen en waarden tav discussies over afkomst.
 
Terug
Bovenaan Onderaan