Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Goedemiddag heren,
Vraagje, in de avonden zit er al jaren op doublet 40,k2 een dame van in de 30 met krullend donker haar tot iets over haar schouders vaak ik meen een zwarte legging aan maar van de week een stringetje. Ze heeft iets van Arabisch origine maar zal wel een latina zijn. Je ziet dat ze wat stevig wordt en zit ook onder de tattoo`s her en der. Ze heeft het ook niet erg druk. Ik heb ff gezocht maar kan niets vinden. Best wel apart dat na zoveel jaren er niemand iets over haar geschreven heeft. Iemand die kort weet te vertellen of het iets is?

Vriendelijke groet, TOM HOOKER
 
Goedemiddag heren,
Vraagje, in de avonden zit er al jaren op doublet 40,k2 een dame van in de 30 met krullend donker haar tot iets over haar schouders vaak ik meen een zwarte legging aan maar van de week een stringetje. Ze heeft iets van Arabisch origine maar zal wel een latina zijn. Je ziet dat ze wat stevig wordt en zit ook onder de tattoo`s her en der. Ze heeft het ook niet erg druk. Ik heb ff gezocht maar kan niets vinden. Best wel apart dat na zoveel jaren er niemand iets over haar geschreven heeft. Iemand die kort weet te vertellen of het iets is?

Vriendelijke groet, TOM HOOKER
Tom, naar mijn weten zat /zit daar de Hongaarse ramentikster, ik ben haar naam even kwijt, maar ik dacht dat er pas nog een recensie of dat ze hier in Den Haag alg. is besproken.
 
@Fausto Ik weet wie jij bedoeld volgens mij heet zij Chloe (TMM). Chloe is iemand die al jaren tegen de ramen tikt en als je voorbij loopt een knipoog geeft maar links van haar staat in de avonden ook al jaren de dame die ik bedoel. Waarschijnlijk het best bewaarde geheim?
 
@Fausto Ik weet wie jij bedoeld volgens mij heet zij Chloe (TMM). Chloe is iemand die al jaren tegen de ramen tikt en als je voorbij loopt een knipoog geeft maar links van haar staat in de avonden ook al jaren de dame die ik bedoel. Waarschijnlijk het best bewaarde geheim?
Volgens mij was de naam van de dame die ik bedoelde Dottie, en ze ziet er van een afstandje redelijk uit, maar van dichtbij valt het toch wat tegen. Ook haar services is niet om over naar huis te schrijven.
Wellicht weet een avondwandelaar hier meer over, want ik kom er nauwelijks meer s'avonds.
 
Ik heb net een review achtergelaten bij Claudia van doublet (hele normale en positieve) en dan staat er dat een moderator ernaar kijkt - hoe komt dit? Bij andere reviews is deze melding nooit gekomen en is de review direct zichtbaar
 
Terug
Bovenaan Onderaan