Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Verkeer wordt bij afslag Bezuidenhout van de snelweg geleid, dat betekent dat de Geleenstraat nog bereikbaar is vanaf de snelweg als ik het goed begrijp, was vandaag van plan om even naar Den Haag te rijden en dan gaan die galbakken de A12 weer blokkeren

Die galbakken van ER komen niet bij de dames condooms is ook olieprodukt gebruiken ze vast niet
 
ik was laatste op een zeldzame avond in de doub. Wat een gespuis loopt daar rond. Op de zeldzame momenten dat ik in avond door de Geleen liep bekroop mij een zelfde soort gevoel. Het is natuurlijk een momentopname maar je ziet een hoop (met name buitenlanse) halve garen aan die ramen staan. Logisch dat die meiden terughoudend zijn die binnen te laten.

tot zover fijn weekend
 
Ja precies, kijk ik heb eerlijk gezegd ook een buitenlands tintje en vind t echt behoorlijk kut dat die halfgare dat doen, ze zitten ze ook uit te lachen enz. Ik ga daarom ook nooit avond - tis voor de dames moeilijk onderscheid te maken tussen die halfgare en normale respectvolle mannen die op elkaar lijken
 
ik was laatste op een zeldzame avond in de doub. Wat een gespuis loopt daar rond. Op de zeldzame momenten dat ik in avond door de Geleen liep bekroop mij een zelfde soort gevoel. Het is natuurlijk een momentopname maar je ziet een hoop (met name buitenlanse) halve garen aan die ramen staan. Logisch dat die meiden terughoudend zijn die binnen te laten.

tot zover fijn weekend
Waarschijnlijk hetzelfde probleem als in Amsterdam , zet je als raamexplotant een paar sterke jongens neer dan ben je crimineel en raak je jou vergunningen kwijt maar de gemeente (politie) doet niks dus loopt er een hoop tuig in de rondte waar eigenlijk iedereen last van heeft.
 
Afgelopen woensdag middag op Doublet 8a.4 stond Merwe (Rumeen?), jong, slank en mooi. Is zij de moeite waard mbt de service?
Op 30k2 stond een lekkere. Vrij lang, heeft witte huid, precies als Diana van Geleen23 maar wat slanker. Heeft iemand ervaring met haar?
 
Terug
Bovenaan Onderaan