Voormalig lid 42933
Newbie
- 14
- 27/06/24
- 11
Weet iemand of mrs Denise aanwezig is?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIs makkelijk kunnen de vrouwelijke studenten aan huis wat bijverdienen.misschien huurwoningen voor internationale studenten
Kelly zei tegen mij dat ze niet 's avonds werkt, en de donderdag en zaterdag in Hunsestraat is. Ze heeft geen vaste tijd dat ze vertrekt, toen ik er die zaterdag bij haar was geweest, ging ze daarna al naar huis, dat was ruim voor 18 uur.Ik zou het graag willen weten voor a.s. donderdag, en tot hoe laat is "overdag"?
Vanmiddag nog gedaan vóór de wedstrijd, zie de recensieDoet er nog iemand een Nederland - Roemenië tijdens de wedstrijd?
Meest DVP'sWelke dames zijn aanwezig op Geleen?
Layla in de Geleenstraat 98 k3 is half Marokkaans.Zitten er ook Marrokaanse/Arabische vrouwen in de raambuurten van Den Haag?
Veel dames beantwoorden berichten niet als ze werken, of druk zijn. Sommigen worden overstelpd met berichten, en iedere dame heeft daar een andere handelswijze daarin waar zij zich prettig bij voelt, wat wij daar ook van vinden.Ik zou niet weten waarom.
Ik bezoek haar minder dan vroeger omdat Den Haag ver is voor mij.
Ik val haar niet lastig met berichten, alleen eens om te vragen als ze werkt en ik vraag tijdens de sex niets speciaal.
Soit, het zou jammer zijn mocht ik op haar zwarte lijst staan maar ik zou niet weten waarom...
Jessica is momenteel aanwezig.Zijn Jessica 126a k1 Geleen en Karina 51 k3 hunse vandaag aanwezig?
Zo'n lekker ding die Laura. Ook 2x geweest. Binnenkort wil ik weerLaura van Geleenstraat 45 k7 is weer terug.
Maandagmiddag gezien.Iemand Saskia deze week nog in de Doublet gezien (de argentijnse die het rustig aan doet een half uurtje)?
Zij is echt top.Heb haar nog nooit gezien maar ben nieuwsgierig geworden door de positieve recensies.