Heeft er iemand ervaring met Leyla van Geleen 98 k3? Kan geen reviews over haar vinden. Ik zie haar toch wel vaak staan moet ik zeggen
Laatst bewerkt:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHeeft er iemand ervaring met Leyla van Geleen 98 k3? Kan geen reviews over haar vinden. Ik zie haar toch wel vaak staan moet ik zeggen
OK ik dacht Layla. Maar ik heb het niet van dichtbij bekeken. Leyla dus.Op haar naambordje staat Leyla .....
Dat is dezelfde.Ze had eerst toch altijd Layla NL op het bordje op de eerste verdieping of is dat weer iemand anders?
Nee, dat is dezelfde, maar zit nu beneden op 98 k3.Ze had eerst toch altijd Layla NL op het bordje op de eerste verdieping of is dat weer iemand anders?
Wie was die donkerharige dame in de Geleenstraat ze stond vanmiddag boven achter zo'n grote raam er stond ook een witte ventilator. Als je van beneden naar boven keek leek het wel een ingerichte woonkamer. De dame had zwarte hoge laarzen aan en sprak gewoon Nederlands.
grace zeer dominante dame.Wie was die donkerharige dame in de Geleenstraat ze stond vanmiddag boven achter zo'n grote raam er stond ook een witte ventilator. Als je van beneden naar boven keek leek het wel een ingerichte woonkamer. De dame had zwarte hoge laarzen aan en sprak gewoon Nederlands.
Nee, niet aanwezig.Ben benieuwd of Anna/Alex van 100b2 vandaag aanwezig is…
Ze werkt niet op maandag en dinsdag.Weet iemand of Paulina vandaag aanwezig is?
Jammer, bedankt voor je bericht.Ze werkt niet op maandag en dinsdag.
Is er een link naar deze dame?grace zeer dominante dame.
Was hier ook al benieuwd naar. Er is laatste tijd al vaker (ook door mij) gevraagd wie de dame is en of iemand een recensie of ervaring heeft. Ik lees hier nu Grace. Als je een beetje zoekt op internet kom je ook tegen dat ze in Antwerpen gewerkt zou hebben onder de naam Divine. Ze is niet vaak bezet volgens mij en is (zeker voor een domina) wel heel nadrukkelijk op zoek naar klanten en dat weerhoud mij dus ook tot nu toe. Als iemand meer weet hoor ik dat graag.Is er een link naar deze dame?
Ik zal mij komende week opofferen, aan GraceWas hier ook al benieuwd naar. Er is laatste tijd al vaker (ook door mij) gevraagd wie de dame is en of iemand een recensie of ervaring heeft. Ik lees hier nu Grace. Als je een beetje zoekt op internet kom je ook tegen dat ze in Antwerpen gewerkt zou hebben onder de naam Divine. Ze is niet vaak bezet volgens mij en is (zeker voor een domina) wel heel nadrukkelijk op zoek naar klanten en dat weerhoud mij dus ook tot nu toe. Als iemand meer weet hoor ik dat graag.
Dat kan ik waarderen. Dan staat bij deze dat ik ook ga, mits je met een positieve recensie komt natuurlijkIk zal mij komende week opofferen, aan Grace