BuurmanNextDoor
Vaste klant
- 197
- 22/08/22
- 53
Staat Eli vandaag in de Rose Passage? Ze begint meestal eind van de ochtend.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJe moet ook van beneden af naar een specifieke dame gebaren dat je naar boven wil komen.Mm, maar toen ik naar boven liep kwam ik voor vier deuren naast elkaar te staan, zonder raam erin. Dan weet ik niet welke ik nodig heb
Was dat maar waar. Veronica.... die heb ik wat keertjes klaar gelikt.ok ik ben denk in de war want ik dacht dat het bulgaarse veronica was die vele jaren in de hunsestraat op nr 49 stond.
Ja, ze werkt vandaag.Staat Eli vandaag in de Rose Passage? Ze begint meestal eind van de ochtend.
Dank voor je antwoord Paulus2!Ik heb Linda niet gezien.
Mijn ogen zijn niet goed genoeg meer om (in donker) te beoordelen hoe ze eruit zien. Nooit echt de gok durven wagen om naar boven te gaan.Je moet ook van beneden af naar een specifieke dame gebaren dat je naar boven wil komen.
Dan doet de betreffende dame de deur voor je open en kun je een praatje beginnen.
M.a.w. naar boven lopen zonder dat iemand weet dat je de trap opkomt is niet zinvol.
Dat is wel herkenbaar Ted, ik kijk ook nooit naar boven.Mijn ogen zijn niet goed genoeg meer om (in donker) te beoordelen hoe ze eruit zien. Nooit echt de gok durven wagen om naar boven te gaan.
Specsavers Ted ???????????Mijn ogen zijn niet goed genoeg meer om (in donker) te beoordelen hoe ze eruit zien. Nooit echt de gok durven wagen om naar boven te gaan.
Goed nieuws @Paulus! Een van mijn favoriten. Weet je toevallig ook wanneer ze werkt? Morgen?Danielle van Geleenstraat 110p k5 is weer terug.
?Heeft iemand Braziliaanse Amanda reeds gespot? Alvast bedankt.
2 feb 2022 Die Lange vent in wibra kleren met blik op oneindig
Linda is maar heel af en toe in Den Haag en Natalia is er vandaag niet.Ben benieuwd of Linda en Natalia vandaag wel aanwezig zijn in de Geleenstraat of Hunsestraat. Hopelijk dat Paulus2 het kan melden als hij een rondje gemaakt heeft. In ieder geval alvast bedankt voor de update...