Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Paar week geleden zie ik haar, maar raam was zonder naam dus weet ik niet zeker dat het Yessy was.
Zaterdag zie ik haar naam en stap binnen. Eerste keer, verrassing hoop ik.
Lekker billen, maar vanaf het begin voelt ze afstand.
Doet haar bh (of bikini top) niet uit, denk ik niet veel over maar beetje vreemde.
Wassen en gelijk op bed ze begint zo snel om te pijpen (met), geen warmup knuffelen, niets.
Beste goed pijpen, maar nog een keer snel 'seks nu!'.
Missio, ze doet haar benen niet helemaal open (blijft nog afstand...) ... Wat is er denk ik? Kan ik niet dieper gaan?...
Eindelijk benen beetje meer open, maar onder korte tijd begint ze om te kreunen... Wat is dit grapje?...
En nog haast "kom!"... Nee nog niet... Doggy op zijkant van bed , Ja haar billen is uitstekend.
Als ik klaar was, wil ik meteen weg gaan...
Herhaling ? Nooit....

Bad mood day? Eind van haar shift (het was rond 1800)? Weet van niets behalve een slechte ervaring heb ik gehad.
Dit gaat inderdaad om Yessy, ik had haar vorige week ik zien staan. Ik had begrepen van een wandelaar dat ze niet meer terug zou komen, maar waarschijnlijk waren de centjes op.
Afgaande op de voorgaande recensies is dit TMM, bovendien kan er ook nooit een lachje vanaf

Ergens bij 40 k2 staat er altijd eentje op het raam te tikken, met tatoo's op haar been
Is het Hongaarse Bianca ?
Prachtige glimlach, grote titten.
Geeft standard service(niet uitsteken niet slecht), voelt snel als fast food (snel binnen en weer uit), maar ze blijft nog een lekker stukje om af en toe te bezoeken.

Is het Hongaarse Bianca ?
Prachtige glimlach, grote titten.
Geeft standard service(niet uitsteken niet slecht), voelt snel als fast food (snel binnen en weer uit), maar ze blijft nog een lekker stukje om af en toe te bezoeken.

Dit is duidelijk een andere dame. en de hongaarse Bianca staat ook aan de andere kant van de straat. Bovendien valt het met die grote tieten ook wel mee. Deze dame staat altijd bij het raam te roken.

Degene die @Jimmy80 bedoeld is waarschijnlijk Dottie, ze staat vaak te lonken en soms ook te kloppen, heeft bruin lang haar, en wat tattoos, en zo te zien een paar stevige borsten en zo in te schatten eind dertig of begin veertig. Ze staat niet heel erg goed aangeschreven, namelijk als snelle afwerk sex

Terug
Bovenaan Onderaan