kooldude1808
Newbie
hoe is de huidige drukte in geleenstraat of doublet
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIs miruna al gezien? of anders camelia of elisabeth vandaag?Miruna is weer terug, ik weet niet precies wanneer ze weer begint.
misschien zit ze welMomenteel staat daar niemand.
U bent een nobel menschWel twee wandelbroeder kunnen te behoeden voor een deceptie, om ze te waarschuwen voor de Roemeense oplichtster Lavinea op nr 28.
Geen hele slechte ontwikkeling, de dames die blijven hebben dus klanten genoeg -en zijn dus redelijk tot goed- . Wel jammer voor het straatbeeld, meer dames maakt het wandelen wel leuker -ook al zitten er lelijke/mindere tussen-Door de hogere kosten op elk gebied zullen er waarschijnlijk minder klanten te verdelen zijn denk ik en sommige verliezen dan de concurrentie, een dvp zei tegen mij dat sommige dames terug gaan naar hun eigen land omdat ze de huur niet terug verdienen
Heb het gemerkt in beide straten. Eigenlijk best wel triest voor in het weekend. Vroeger stonden de straten overvol en gooide ze er nog wel eens een tietje uit en zaten ze allemaal ff aan je lul te jengelen in de 25 eu periode.drama bezetting heden middag in beide straten. op de valreep kon ik diana vd geleen nog blij maken met een briefje van 50. Piemelmans was ook weer tevreden
Dat dacht ik ook Opperman.U bent een nobel mensch
En veel dames vinden thuisontvangst minder veilig.Ik denk toch dat kinky en thuis ontvangst het niet gaat worden want het is dan allemaal tijdelijk zo lang het illegaal is. En als het legaal wordt, dame gaat zich registreren etc, zullen de buren gaan klagen over overlast.
Oma Elsa nog nooit in badpak gezien, bedoel je Dora die is bekend van haar badpakheren vraagje oma elsa in bad pak werk zy ook vanavond
Dora staat inderdaad wel bekend om haar badpakken, ze heeft ze in allerlei kleuren en patronenOma Elsa nog nooit in badpak gezien, bedoel je Dora die is bekend van haar badpak
Meiden achter de ramen betalen dacht ik een gereduceerd belasting tarief. Ook zullen ze maar een gedeelte opgeven als ze slim zijn.Raamdames zullen ook moeten kunnen verklaren waar hun inkomen vandaan komt en dat gaat niet met illegale thuisontvangst, of werken ze bij de ramen ook alleen maar zwart?
en toch gaan ze een schatting maken en desnoods als ze het niet vertrouwen, gaan ze posten, het zelfde wat ze vaak doen met horeca bedrijven.De belastingdienst kan moeilijk controleren of een dame 5 of 15 klanten per dag heeft.
"vroeger" was dit zeker het geval. Holleeder en Cor van Hout hadden ook een paar pandjes is Alkmaar als ik het goed heb.Raamdames kunnen bovendien grote sommen geld witwassen voor derden.
Grote bedragen gaat dan om tonnen, ze zullen toch moeilijk kunnen beweren dat ze dat met raambezoekjes hebben verdiendRaamdames kunnen bovendien grote sommen geld witwassen voor derden.
Belastingdienst pakt een gemiddelde van de aantal bezochte klanten met het instaptarief, exact is niet mogelijk, tenzij men het alleen digitaal /pin behoort te gaan te betalen.Meiden achter de ramen betalen dacht ik een gereduceerd belasting tarief. Ook zullen ze maar een gedeelte opgeven als ze slim zijn.
De belastingdienst kan moeilijk controleren of een dame 5 of 15 klanten per dag heeft.
Dat verhaal verdient een review.Paar week geleden zie ik haar, maar raam was zonder naam dus weet ik niet zeker dat het Yessy was.
Zaterdag zie ik haar naam en stap binnen. Eerste keer, verrassing hoop ik.
Lekker billen, maar vanaf het begin voelt ze afstand.
Doet haar bh (of bikini top) niet uit, denk ik niet veel over maar beetje vreemde.
Wassen en gelijk op bed ze begint zo snel om te pijpen (met), geen warmup knuffelen, niets.
Beste goed pijpen, maar nog een keer snel 'seks nu!'.
Missio, ze doet haar benen niet helemaal open (blijft nog afstand...) ... Wat is er denk ik? Kan ik niet dieper gaan?...
Eindelijk benen beetje meer open, maar onder korte tijd begint ze om te kreunen... Wat is dit grapje?...
En nog haast "kom!"... Nee nog niet... Doggy op zijkant van bed , Ja haar billen is uitstekend.
Als ik klaar was, wil ik meteen weg gaan...
Herhaling ? Nooit....
Bad mood day? Eind van haar shift (het was rond 1800)? Weet van niets behalve een slechte ervaring heb ik gehad.
Vandaag aanwezig.Is het bekend welke dagen Sylvia werkt
?