Wat ik toevoeg gaat jou volgens mij geen zak aan. Als je hier moeite mee hebt, heb je een negeerknop. Of je mag klagen bij de mods. Dat heb ik ook in het verleden gedaan en nul op het rekest gehad.
Ten tweede heb ik in het verleden best wat recensies geschreven en om een specifieke reden hiermee gestopt. Ik heb modjomaster, die itt jou wel netjes reageert, hierover uitleg gegeven per pb en hij heeft mij hierover gelijk gegeven, het staat een paar post boven jouw post.
Ten derde heb ik de recensie over de kleine Roemeense dame waar je het over hebt wel degelijk geschreven.
Zie hieronder de link. Sterker nog, ik ben blijkbaar de enige die hierover heeft geschreven en ik weet wel zeker dat er meerdere mannen die actief zijn op het forum bij haar naar binnen zijn geweest.
Prive-ontvangst afspraak ging niet door en was in de buurt van de Doublet, dus daar maar een kijkje gaan nemen vanmiddag. Was niet veel goeds in de straat behalve een leuke ebony dame en deze dame. Toen ik haar zag herkende ik haar niet, ze zei uiteindelijk binnen dat ze langer werkt en ieder...
www.girlsreview.nl
Dus een iets minder harde toon mag ook wel voordat je mensen aanspreekt.