Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDankje Paul, Ik zag het topic nadat ik mijn bericht geplaatst hadDat is Isabella, is een topic van.
Ik kan er wellicht een paar hebben gemist (Of waren toen bezig, heb ook maar 2 rondjes gelopen), maar het waren er echt bar weinig.Dat is Isabella, is een topic van.
Overigens, ik ben er 's-avonds niet, maar 7 dames is wel heel erg overdreven, die staan alleen al op 86 en 110.
Lol. Nee.@dominico ik heb misschien die Rebecca gevonden, die zit nu bij Utrecht Prive: https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/587288-rebecca#overview
29 jaar staat er in de advertentie dus dan heeft ze er 1 jaar af 'gelogen' .
Beugel en tattoo is weggeblurd, maar kan volgens mij niet missen.
Kan kloppen, het is echt drama, zat gisteravond laat slechts 1 (hele lekkere) dame, althans de enige voor het raam, rose passage was dicht, donderdagavond ook, het rijtje van 86 was alles dicht rolluiken naar beneden ?Ik kan er wellicht een paar hebben gemist (Of waren toen bezig, heb ook maar 2 rondjes gelopen), maar het waren er echt bar weinig.
Rond 18:30 zat er nog wel 1 dvp in de rose passage.Kan kloppen, het is echt drama, zat gisteravond laat slechts 1 (hele lekkere) dame, althans de enige voor het raam, rose passage was dicht, donderdagavond ook, het rijtje van 86 was alles dicht rolluiken naar beneden ?
Jammer, ik had gehoopt je op deze mooie zomerdag verschrikkelijk blij en dankbaar te maken met deze ontdekking.Lol. Nee.
En die zou nooit voor die prijs gaan.
En ze heeft donkerder haar.
Tenzij ze weer gekleurd heeft.
Laatste x had ze soort bruin koper haar.Jammer, ik had gehoopt je op deze mooie zomerdag verschrikkelijk blij en dankbaar te maken met deze ontdekking.
Maar goed, een oh oh cherso Barbie met donberblond haar, maar misschien zelfs een andere kleur dus?
We blijven zoeken, hoor, maak je maar niet ongerust .
Alleen niet klagen als straks iedereen van GR bij Rebecca op de stoep staat.
En toch staan daar af en toe wel eens een aantal leuke dames, waaronder Cristal. Ik zag laatst ook op kamer 9, een leuke Colombiaanse midden of eind twintig. Ik kan even niet op haar naam komen, maar is het mooie meid om te zien. Bovendien is in tegenstelling tot de stenen passage het licht een stuk beter, zodat je de dames goed kan zien.Doublet straat 31 passage.....
Loop er eigenlijk altijd zinloos doorheen want ik vind daar nooit een dvp die ik zou willen doen.
Gewoon niet 1 dvp van mijn smaak.
Zijn er meer wandelaars die dat ook hebben?
Idd.Crystal dus inderdaad, zo af en toe ga ik toch echt de 31 passage nog even in.
Ooit in een heel grijs verleden (4-5 jaar terug) stond er, ik dacht op 31p K13 altijd een hele leuke Roemeense meid waar ik vaak kwam. Helaas plots weg en nooit meer wat van gehoord.
Soms loop ik in de doubletstraat en vind ik geen enkele dame leuk of aantrekkelijk. Dan loop ik ff bewust door passage 31 en eenmaal buiten dan zijn alle overige dames op een wonderbaarlijke manier gelijk veel knapper en aantrekkelijker ?.Doublet straat 31 passage.....
Loop er eigenlijk altijd zinloos doorheen want ik vind daar nooit een dvp die ik zou willen doen.
Ja Nicole weet ik nog wel.. die slanke Bulgaarse.Idd.
Ongeveer 4-5j geleden zaten daar weleens 2 knappe Roemeense dames. 1tje was donkerblond en kon je echt lekker doggy nemen. Ze lag bijna helemaal plat met haar billen goed omhoog. Dacht dat ze Nicole heette.
Andere had donker haar met grote hangborsten, maar super knap gezichtje.
Zou ze nog graag weleens willen bezoeken.
Nu zitten echt alleen dames in die totaal niet mijn smaak zijn.
Dacht dat ze Roemeens was.Ja Nicole weet ik nog wel.. die slanke Bulgaarse.
Zeurde wel altijd en keek een beetje nors, maar was binnen wel leuk.
@Mario357 ben je al weer in de war met de huisnummers, bij 84 waren de rolgordijnen dicht, 86 heeft niet eens rolluikenKan kloppen, het is echt drama, zat gisteravond laat slechts 1 (hele lekkere) dame, althans de enige voor het raam, rose passage was dicht, donderdagavond ook, het rijtje van 86 was alles dicht rolluiken naar beneden ?
Klopt, maar Nicole is Bulgaars.Idd.
Ongeveer 4-5j geleden zaten daar weleens 2 knappe Roemeense dames. 1tje was donkerblond en kon je echt lekker doggy nemen. Ze lag bijna helemaal plat met haar billen goed omhoog. Dacht dat ze Nicole heette.
Andere had donker haar met grote hangborsten, maar super knap gezichtje.
Zou ze nog graag weleens willen bezoeken.
Nu zitten echt alleen dames in die totaal niet mijn smaak zijn.
Doublet straat 31 passage.....
Ja, behalve dan cristal die is lekker in 31 maar die is er nu helaas een tijd niet.Doublet straat 31 passage.....