Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Paulus2 Ik heb een aantal favoriete types....de favo is oost-europees/25/naturel DD/knap koppie/niet te actief-niet te passief (moeilijk uit te leggen dat)/mooi kontje maar ik 'bewandel' ook wel eens zijwegen.

Liever slank met kleinere borsten dan mollig met jetsers in mijn geval en zeker geen sili's, hoewel die naturel DD dus wel favoriet is.

Maar behalve dat is Alice vanuit mijn perspectief wel al die andere dingen.

Ik ben altijd een late beslisser, dus de eerste 2x ging ik ook op de bonnefooi, maar als ik het tijdig weet op een dag geef ik het door.

@TOM HOOKER dankje kerel...ik moet maar eens gaan..

Zodra gedaan, recensie!

Opperman. Deze dame is Turks. Ik weet niet haar naam maar ik ben bij haar naar binnen geweest voor de Lockdown. Ik vond haar wel top. Op Hookers heb ik weleens een recensie geschreven. kort samengevat: Ik kwam binnen en we kleden ons uit en ze lag al op bed toen ik erbij wilde kwam ze naast het bed staan en ging ze met haar billen tegen mijn jodokus aan rijden, ik dacht eerst dat ze hem er zonder van achteren in wilde stoppen maar het hoorde allemaal bij de show. Ze deed dit redelijk lang. We zijn op bed beland en daar begon ze me te pijpen en uiteraard heb ik haar bereden. Ze is geen klokkijkster. Misschien wel grappig voor de kenners onder ons ze zegt de zus te zijn van Dilara die ook een tijd op nummer 7 heeft gestaan, ik meen kamer 1 ofzo. Dilara, haar zusje zwerft ook nog ergens in de doub, weet niet precies waar maar dat komt omdat ze veel van kamer verwisselt. Dilara heeft tussen de lockdowns ook nog op kinky geadverteerd en vroeger in Alkmaar gewerkt maar omdat het zo rustig daar is zijn ze naar Den haag gekomen. Dus zeker een bezoekje waardig.

Met vriendelijke groet, TOM HOOKER
Hier de advertentie van Dilara op Kinky, ze ziet er wel lekker uit

Wandelbroeders, een tijdje geleden schreef ik hier over een hele mooie meid in de Doub.
Ze had me na binnenkomst en betaling en uitkleden geweigerd wegens een te groot apparaat.
Sindsdien zag ik haar niet meer maar zojuist zag ik haar weer op 5 k1, tijdens de dagshift dus.
Echt een heel mooi moppie om te zien.
Ben benieuwd of iemand al bij haar geweest is en hoe het was.
Kan geen recensie vinden.
Ik wil zeker nog een keer proberen bij haar binnen te glippen...
Hoe zag ze eruit?

Want op 5 k1 is het afwisselend een lange blonde meid of een kleinere donkerharige roemeense

Inderdaad is ze slank, lang zwart haar, lichte huid, kleine borsten, spleetje tussen tanden weet ik niet, een knap gezicht.
Gekleed in bikini / setje met topje en slip.
Zit vaak op haar stoel mooi te wezen (met telefoon spelen) of gaat staan en toont haar mooie figuur.
Waarom heeft zo'n mooie meid nog geen recensies. :unsure:

Laatst bewerkt:
Hier de advertentie van Dilara op Kinky, ze ziet er wel lekker uit

Dilara wordt ook op het "andere" forum besproken, dus voor de liefhebbers......???\

Ze heet daar overigens Aylin, wel dezelfde ad. url ;)

Inderdaad is ze slank, lang zwart haar, lichte huid, kleine borsten, spleetje tussen tanden weet ik niet, een knap gezicht.
Zit vaak op haar stoel mooi te wezen (met telefoon spelen) of gaat staan en toont haar mooie figuur.
Klopt helemaal de beschrijving.
Ze vraagt idd. gewoon 35 en heeft genoeg klanten maar geen recensies… ik zal de eerste zijn dan morgen/zondag.

Denk dat ze je volgende keer gewoon weer weigert.. tenzij je voor alleen pijpen met condoom en handjob zc gaat.

heeft ze wel, zal het raamnunmer wijzigen van 7k1 naar 5k1. Kijk maar bij Arina.

Laatst bewerkt:
De Fatima die op het andere forum wordt besproken? Ik denk het niet (niet met 100% zekerheid overigens) Die Fatima wordt als "Gezet"omschreven, en deze is niet heel slank, maar zeker niet gezet.

Wellicht dat ze wat is afgevallen, dat kan natuurlijk ook ;)
Dit is inderdaad een andere dame, die ook regelmatig in Amsterdam werkt...

Ik liep vrijdagmiddag door de Doubletstraat, en zag daar Manuela (Col.) weer op haar vertrouwde plek staan. Maar ze maakte geen normale indruk, ze had een vreemde boze blik in haar ogen. Een blik waardoor je denkt "uit de buurt blijven". Weet niet of dit misschien een incident was, of dat dit andere wandelaars ook opgevallen is?
Klopt,en ook 10Kg lichter,.... Lijkt gelijk 75

Lucky bastard! ?
Ik wil ook.
De vorige keer stelde ik nog voor om alleen te pijpen of iets anders leuks zonder neuken.
Maar het antwoord was nee.
Ik ga het gewoon nog een keer proberen.
Klinkt misschien gek maar na al die verhalen van jou ben ik wel benieuwd naar je ? ? eens kijken of ik geen ptss oploop ?

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan