Vanavond heb ik haar gezien, ze stond ook aardig lang vrij.Nee, niet gezien.
Volgens mij werkt ze meestal alleen zondag en maandag overdag. Welke avonden ze werkt weet ik niet.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVanavond heb ik haar gezien, ze stond ook aardig lang vrij.Nee, niet gezien.
Volgens mij werkt ze meestal alleen zondag en maandag overdag. Welke avonden ze werkt weet ik niet.
Nou, dat is wel een verdraaid mooi huisje heren.Zo ziet een toilethuisje eruit.
Bekijk bijlage 39611
Hoe komt dat ik was 2 uur aan wachten op haar… zij was echt druk ! Of had ik slechte timing? HahaVanavond heb ik haar gezien, ze stond ook aardig lang vrij.
Ik weet wie je bedoelt, heb zelf geen ervaring mee.Wie wil zijn ervaring delen met de slanke dame op 126a k1 of 2? De laatste tijd op k1 een slanke dame met donker haar. Een minder introverte met meer tattoos stond er maandag naast op k2. Ze lijken me alle twee wel leuk.
Welke kamer zat ze dan? Zag bij k4 alleen maar open gordijnen en een open deurVanavond was het errug koud, voelde mijn vingers niet meer. Wel een voordeel; er waren maar een aantal wandelaars. Terwijl het aanbod aan dames heel groot was.
Voor de liefhebbers, Sonja van pand 122 was er ook weer. Ik denk dat ze vaker 's avonds er staat.
Klinkt goed morgen is het weer koud dan de wandel handschoenen maar aandoen en die richting op !Vanavond was het errug koud, voelde mijn vingers niet meer. Wel een voordeel; er waren maar een aantal wandelaars. Terwijl het aanbod aan dames heel groot was.
Voor de liefhebbers, Sonja van pand 122 was er ook weer. Ik denk dat ze vaker 's avonds er staat.
Om haar te treffen moet je of geluk hebben of engelen geduld heeft erg veel vaste klanten werkt veel op afspraak.Welke kamer zat ze dan? Zag bij k4 alleen maar open gordijnen en een open deur
De ramadan is begonnen, er zijn dan altijd veel minder wandelaars in de straat (Doub althans) en daarom ook minder dames.Ja geld voor meer goeie dames denk ik. Vond het wat tegenvallen gister in de geleen en de doub. Misschien waren mijn verwachtingen te hoog of gewoon pech dus.
Ze was er wel tot 22 uur, daarna weet ik niet.Carla van Geleen is zeker al naar huis
Is dat niet altijd ergens in juni/juli?De ramadan is begonnen, er zijn dan altijd veel minder wandelaars in de straat (Doub althans) en daarom ook minder dames.
iedere jaar 10 dagen eerder...heb gehoord...Is dat niet altijd ergens in juni/juli?
Chelsea de Best wellicht? Zie ook https://chelseadebest.nl/kinky/Ik zag vandaag op Hunsestraat 51 k7 bij een dicht gordijn een roze bordje hangen met "kinky spelletjes, sex, SM". 's Ochtends. Iemand een idee bij welke dame dit hoort? @Paulus2 wellicht?
ik heb van horen zeggen, dat je nederlandse Mirjam, beter kan mijden.Nee, dat is Nederlandse Mirjam, maar die is er niet. Waarschijnlijk maandag weer.
Nee, dat is Nederlandse Mirjam, maar die is er niet. Waarschijnlijk maandag weer.
ik heb van horen zeggen, dat je nederlandse Mirjam, beter kan mijden.
Klopt. De islamitische kalender is op de maan gebaseerd en een maanjaar is ongeveer 10 dagen korter. Vandaar dat het ieder jaar 10 dagen eerder begint en eindigt.iedere jaar 10 dagen eerder...heb gehoord...