Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVol?????? Hahaha In de Doublet zie ik zelden of nooit "gebruikers" lopen.Let vooral goed op als je door die straat loopt Vol drugsdealers, verslaafde, dronken mannen, levenloze mannen met geen werk of school blijven uren door de straat heen en weer lopen etc. etc.
(Ik zou er voor geen goud willen wonen
Niet echt een kind vriendelijk omgeving met dat soort lui dat zich in de omgeving bevindt)
Voor de rest is Den Haag wel een mooie stad hoor
Hahaha , misschien overdrijf ik inderdaad een beetje komt misschien ook dat als ik daar dan ook aanwezig ben het meestal in de avond isNou overdrijf je ook wel een beetje hoor, in ieder geval overdag nergens last van.
verschrikkelijk dat dit gebeurd is ik zelf heb nooit telefoon of tasjes bij me om dit soort situaties te voorkomen ik draag dan ook het liefst zo min mogelijk bij me hou niet van sjouwenTuig van de richel! Zulke mensen moeten van straat, gelijk de gevangenis in.
Voor een ieder die het weten wil, ze vertelde mij dat ze morgen weer in de straat is. Er zullen dikke rijen staan tegen het muurtje. Gelukkig heb ik haar nummer....Kan iemand me vertellen hoe ik met haar in contact kan komen? Zou haar graag langs laten komen namelijk. Ik heb altijd ontzettend van haar genoten en hoop dat zeterug komt in de Geleenstraat. Maar als dat niet zo is vind ik het ook geen probleem om haar langs te laten komen. Iemand haar nummer of een link waar ik haar kan boeken?
In en rondom de Doublet is het 's avonds meestel hartstikke druk.. Ik voel mij daar echt niet onveilig.Om dit soort redenen kom ik niet graag in de doublet in de avond. Lopen vaak van die rare vage figuren rond
Excuses.... dit betreft Camelia van 74K5Voor een ieder die het weten wil, ze vertelde mij dat ze morgen weer in de straat is. Er zullen dikke rijen staan tegen het muurtje. Gelukkig heb ik haar nummer....
Geniet van dit mooie pareltje heren...
En heel vaak een politiecontrole van auto's, scooters en dergelijke. Dit soort gejerimieer over loslopend tuig is koren op de molen van de Haagse CDA. Zij willen de Doub graag sluiten. Ik niet...In en rondom de Doublet is het 's avonds meestel hartstikke druk.. Ik voel mij daar echt niet onveilig.
En inderdaad lopen er soms wat vage gasten rond, maar die doen behalve zeuren om geld niemand kwaad.
Inderdaad zojuist gezien.Excuses.... dit betreft Camelia van 74K5
Op 11/25p k11 zit vrijwel altijd Rosalinde: https://www.girlsreview.nl/threads/rosalinda-d-rep-den-haag-doubletstraat-11-25-k11.2295/25 K11 Doubletstraat, een dame met een brilletje op ,indische uitstraling en vrij lang,heeft iemand ervaring met deze goedlachse dame,vast bedankt.
Overigens werkt Camelia in de Geleenstraat 74 k1.Inderdaad zojuist gezien.
Daar heb ik je al antwoord opgegeven.Nou ik vind de inzet van iedereen geweldig,maar hoe heet de dame nu op 25k11 passage doubletstraat. Vast bedankt
Daarop ookEn is er iets te vinden van ervaring,met deze dame???
Weet je dat zeker ?? Wacht al zeker weer een tijdje tot dat deze mooie meid weer terug is.Overigens werkt Camelia in de Geleenstraat 74 k1.
Inderdaad K1. Je hebt gelijk. Ik had het mis, maar gelukkig had ik gelijk dat ze er weer zou zijnOverigens werkt Camelia in de Geleenstraat 74 k1.
Dinsdagavond een rondje Doub gedaan, zag een leuke blonde op 39k2. Haar gordijntje was maar kort open en daarna helaas niet 1 keer meer beschikbaar gezien. Kan iemand bevestigen (of ontkrachten) dat dit Hongaarse Maya zal zijn geweest?
Dit was na 21:00 en ik kan met herinneren dat ik die bordjes zag. Althans, niet op 39k2 deze avond.Kan dit helaas niet bevestigen maar ben zelf ook benieuwd naar het antwoord, heb haar nu zolang niet gezien/bezocht.
Hoelaat was dit, normaal werkt Maya maar tot circa 17 uur. Had ze twee "bordjes" op het raam? een met een bij en haar naam en een met dat ze alles met condoom doet?. Anders vermoed ik dat het mogelijk iemand anders kan zijn.