Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weet iemand waar het meisje dat werkte vanuit 75/75a k9 doubletstraat naartoe gegaan is? Is inmiddels al een aantal jaren geleden dat ik haar gezien heb. Harde muziek en blowde altijd op haar kamer..

Uiteraard is een naam ook zeer welkom, dan ga ik zelf even zoeken 👌

Weet iemand waar het meisje dat werkte vanuit 75/75a k9 doubletstraat naartoe gegaan is? Is inmiddels al een aantal jaren geleden dat ik haar gezien heb. Harde muziek en blowde altijd op haar kamer..

Uiteraard is een naam ook zeer welkom, dan ga ik zelf even zoeken 👌
Met deze Hongaarse heb ik nog contact. Is gestopt.

Agnes

Voor de liefhebbers van een mega reet,er werkt de laatste paar weken een mollige dame in de Doub bij de 16 passage ze heeft een bril en zit voornamelijk op haar stoel ben wel nieuwsgierig naar haar geworden,zag eigenlijk pas goed hoe groot haar achterwerk was toen ze van het weekend kwam aanlopen man man ga haar denk volgende week proberen..iemand al enige ervaring mischien?

Voor de liefhebbers van een mega reet,er werkt de laatste paar weken een mollige dame in de Doub bij de 16 passage ze heeft een bril en zit voornamelijk op haar stoel ben wel nieuwsgierig naar haar geworden,zag eigenlijk pas goed hoe groot haar achterwerk was toen ze van het weekend kwam aanlopen man man ga haar denk volgende week proberen..iemand al enige ervaring mischien?
Bedoel je toevallig Yessy ? Blond jaar of 50

Op 16 k1 zat vandaag de gebrilde Roemeense dame die gewoonlijk op nr 7 stond. Ik denk dat jullie haar bedoelen. Zij adverteert ook op kinky. Ben haar naam ff kwijt .
Ze moet hier sowieso bekend zijn.
Ik zal haar advertentie met gezichtsfoto nog even zoeken.

Terug
Bovenaan Onderaan