Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOh dan heb ik haar wellicht verward met iemand anders, ik had een vluggertje voor 50 eu met haar vlak voor de lockdown, en ze leek niet echt een dominatrix toen (en dat zoek ik ook niet). Ze was wel blond, 23, lekker lichaam, gezicht was oke. Sorry ben nogal nieuw in deze wonderlijke wereld. Ze stond wel op 86 k5.
Dinsdag en woensdag was de bezetting aardig overdag maar ook druk met medewanderlaars. Vgm is het voornamelijk s'avonds een dode boelIs het de moeite om rond 10.00/11.00 de doubletstraat te bezoeken? Of zit er bijna niemand? Ik ben niet meer geweest sinds de lockdown
Dat is Chanel , zit er al lang. Geen ervaring mee en volgens mij is er nooit over haar geschreven , ook niet op hookers. Misschien vind je toch wat over haar via venery.nlWelke enthousiaste dikkere donkere dame zit er in de Geleenstraat 96 k1 naast Krasi. Iemand ervaring?
hey ben er 2 keer geweest mollig en lekker maar was ook weer snel buitenDat is Chanel , zit er al lang. Geen ervaring mee en volgens mij is er nooit over haar geschreven , ook niet op hookers. Misschien vind je toch wat over haar via venery.nl
Als je deze 2 bezoekjes samenvat in 1 recensie zal menig wandelaar je dankbaar zijn .hey ben er 2 keer geweest mollig en lekker maar was ook weer snel buiten
Nee helaas nog niet zit ook te wachten op haar terugkomst.Iemand ruby al gezien in de Doubletstraat op nr 4???
ik kijk ook uit naar de recensie van @wandelaar 54321Als je deze 2 bezoekjes samenvat in 1 recensie zal menig wandelaar je dankbaar zijn .
Tevens zou dit ook een blijk van dank kunnen zijn voor alle vragen die je hier al gesteld hebt en ook beantwoord hebt gekregen.
Vragen naar "onbeschreven" dames is dan niet nodig : in ieder geval wat Chanel betreft.
Vast gefeliciteerd met je 1e recensie : ik in ieder geval kijk er naar uit . Mocht je hulp nodig hebben 'hoe' een recensie te plaatsen , dan hoor ik het wel via een 'pm' van je.
Welkom bij de "delers".
Nee geen Theresa gezienIemand Theresa gespot?