Geweldig! Ik noteer het, overdag is prima.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa, ze is er, k5 in de passage Hunsestraat 37Werkt bb Kelly vandaag?
Thanks.Goed bezig ENgie
Dank Paulus, alleen vandaag had ik al wat gepland (achteraf had ik beter naar Wendy kunnen gaan vandaag, maar goed ?).@Krolse Kater en anderen, Wendy is er vandaag.
Moet ik ook een keer op visite gaan,.... EchtSisi is vandaag vroeg begonnen en zit op Hunsestraat 49 k1.
Voor volk en vaderland ?Ik begreep dat die meer van de dagshift was, we moeten ook nog iemand vinden die 's avonds patrouille wil lopen. ?
Bedoel je de stevige Nena van de doub 10-12 en de zus/vriendin van Sol?Heeft er iemand de mooie goed gevormde Nena al gespot in de Doub?
geleenstraat 116 bestaat niet dat is een deur naar boven!Ik kom niet vaak in de Geleenstraat maar nu de tarieven in de Doubletstraat inmiddels verhoogd zijn naar minimaal 35€ is de overstap naar de Geleenstraat, waar het tarief al een tijd op 50€ staat, minder groot geworden. Ik heb inmiddels tweemaal kennisgemaakt met een topdame uit Kazachstan "Sonja" genaamd. Een geweldige meid die gewoon NL spreekt. Ze is heel lief voor me en geeft me alle tijd. Ze ziet er prima uit en haar kont is geweldig mooi. Een volle kont en geweldige sex en ze doet je geloven dat ze zelf ook van de sex geniet. Je vindt haar in de Geleenstraat op 116 k3 of 4. Ze is veelgeboekt en werkt in ieder geval op de vrijdag- en zaterdagavond en ook de zondagmiddag vertelde ze me.
Ok ik heb het plattegrondje er nog bijgenomen en het moet dan 120 k3 of 4 zijn.geleenstraat 116 bestaat niet dat is een deur naar boven!
theo
Je bedoelt Laura in de doub op 3 k7. Ik heb haar onlangs nog gezien.Iemand weet of Laura/Dimitra er nog is?