Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er geweest. Ze heet Betty, Roemeens lekkertje van 22 jaar. Idd een mooi gezicht, zachte huid en zeer smakelijk kutje en kontje. De ervaring kan beter. Ze doet niet heel actief mee en zegt geen woord. Je moet zelf het initiatief nemen bij deze dame, maar ik kan haar wel aanraden, voor 1 keertje.
Heren is er al een draadje van deze dvp? Ik ben aan het zoeken maar nog niet gevonden, ben wel benieuwd als ik de beschrijving zo lees....

Bro ik kom al zeker meer dan een week langs na 21:00 soms sta ik een uur te wachten ongeveer geen beweging bij der raam ik heb het opgegeven joh haha laat zitten
Mocht er iemand haar whatsapp hebben ik hoor het graag stuur me een berichtje 👍
kom je nou al een week lang in de geleenstraat hopende dat Ramona er staat?

Bro ik kom al zeker meer dan een week langs na 21:00 soms sta ik een uur te wachten ongeveer geen beweging bij der raam ik heb het opgegeven joh haha laat zitten
Mocht er iemand haar whatsapp hebben ik hoor het graag stuur me een berichtje 👍
Ze doet een beetje bozig als ze appjes krijgt van een nummer dat ze niet kent (heb een keer aan een vriend gegeven die die blokkeerde ze meteen). Maar je hebt veel meer kans op de dacht. Ramona begint relatief vroeg en avonden zijn onzeker

Ze doet een beetje bozig als ze appjes krijgt van een nummer dat ze niet kent (heb een keer aan een vriend gegeven die die blokkeerde ze meteen). Maar je hebt veel meer kans op de dacht. Ramona begint relatief vroeg en avonden zijn onzeker
Ahh oke ik begrijp het nee overdag kom ik daar echt nooit sfeer is anders tijdens daglicht is niet mijn ding ik zie wel haar zusjes altijd in de avond maar ze zijn niet zo lekker als ramona helaas

Terug
Bovenaan Onderaan