Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heeft iemand nog wel eens iets gehoord van SHARON, kleine dame slank en stond vroeger altijd Geleenstraat 98 op de Vrijdag en Zaterdagavond. Ze had altijd bij aanwezigheid een poppetje voor het raam. Of Coco/Claire in de steeg in de Geleenstraat 110 raam 4 of 5. Beide toppers maar heb ze in geen tijden meer gezien. Weet iemand hier meer over misschien?

Al jaren een armoedige zooi daar. Oppassen dat de Geleen en Hunse niet op dezelfde manier afglijden. Gelukkig zijn er een paar ondernemers die hun pand wel goed onderhouden, maar bijvoorbeeld Geleenstraat 96 waar Krasi zit, dat ziet er toch niet uit. En uiteraard zal renovatie wat geld kosten en doorberekend worden waarschijnlijk maar ook bij ramen waar wel wordt geïnvesteerd in onderhoud zijn de prijzen nog gelijk gebleven. Dus beter ieder jaar iets doen dan het pand laten verpauperen en dan heel veel kosten.
Mee eens dat hoerenkasten onderhouden moeten worden en weet al tig jaar dat de Doubletstraat een ander kaliber dan de Geleenstraat is en dat is altijd zo geweest maar vind het tegenwoordig wel een heel armoedig zooitje en dan vooral over wat er achter de ramen zit wat vroeger ook zo was maar toen had je nog weleens er iets lekkers tussen zat dat je jezelf afvroeg waarom zit je hier en niet in de Geleenstraat.

In de eerste plaats die vervuilde en vervallen wc's eens onderhouden. Ze lijken wel een beerput. Die verroeste plaat vol gaten in de Geleenstraat. Die zijn de omwonenden natuurlijk ook een doorn in het oog. Er waren al klachten over dus de prostitutie in die straat moet weg. Wie is eigenlijk verantwoordelijk ervoor, de gemeente of de exploitanten. In elk geval kunnen de exploitanten het beter zelf opknappen, deze zooi bij de ingang maakt de positie van de straten niet beter. Ik heb er al eens eerder over geschreven en sindsdien is er niet veel veranderd.

Zag wat nieuwe gezichten in de Geleen afgelopen zaterdagavond. Op Hunse 51 k5 naast Ramona een jonge dame met lichte ogen en bruin haar met volle naturel borsten en normaal postuur met wat rondingen en op 49 k2 een jonge slanke dame met zwart haar en een lak rokje aan, is regelmatig aan het praten met de dikkere Roemeense dame in zelfde oand. Iemand al ervaring mee?

In de eerste plaats die vervuilde en vervallen wc's eens onderhouden. Ze lijken wel een beerput. Die verroeste plaat vol gaten in de Geleenstraat. Die zijn de omwonenden natuurlijk ook een doorn in het oog. Er waren al klachten over dus de prostitutie in die straat moet weg. Wie is eigenlijk verantwoordelijk ervoor, de gemeente of de exploitanten. In elk geval kunnen de exploitanten het beter zelf opknappen, deze zooi bij de ingang maakt de positie van de straten niet beter. Ik heb er al eens eerder over geschreven en sindsdien is er niet veel veranderd.
Denk dat de wc een verantwoordelijkheid van de gemeente is en die dingen liever niet dan wel doen omdat men in heel Nederland bezig is met een uitsterfbeleid wat betreft de ramen en dat de explotanten zo weinig mogelijk investeringen doen omdat die niet weten waar zij aantoe zijn.Ik weet dat het zo in Amsterdam gaande is dus denk ook in Den Haag , in Amsterdam is er veel overlast van dealertjes die toeristen rippen en die meiden lastig vallen en daar leidt iedereen onder en dat is op een heel makkelijke manier op te lossen door als de explotanten een paar sterke jongens neerzetten binnen een maand is opgelost maar dat kan niet want dan is de explotant zijn vergunningen kwijt omdat hij crimineel bezig is en dat is wat de gemeentes willen omdat zij de raamprostitutie willen opdoeken.

De toiletten in de Geleenstraat worden in ieder geval regelmatig schoon gespoten.
Zal gerust wel en hoor je mij ook niet over , ik antwoord gewoon een beetje in zijn algemeenheid en dat ik zelfs begrip heb voor de explotanten dat sommige dingen niet gebeuren want als je veroordeeld bent om samen te werken met de overheid en die dun hun verplichtingen niet dan weet men niet meer wat je doen moet en dan wordt het moeilijk vooruit kijken voor explotanten.
De toiletten in de Geleenstraat worden in ieder geval regelmatig schoon gespoten.

zal dit jaar nog door de gemeente opgepakt worden.
ja dat valt mij ook op liggen soms condooms en ook vaak tissues in
als je moet schijten wel handig als je een tissue hebt. de condooms die snap ik niet. maar goed ze liggen er.

Nog steeds niemand die weet wie de dame is op geleen 45 naast La#ra?
Gebloemd badpak. Hoge paardenstaart. Ze komt erg gewillig over maar dat is ook meteen wat mij nog steeds tegen houdt. Meestal veel praatjes aan het raam maar eenmaal binnen.......
Nog steeds niemand?

Nog steeds niemand die weet wie de dame is op geleen 45 naast La#ra?
Gebloemd badpak. Hoge paardenstaart. Ze komt erg gewillig over maar dat is ook meteen wat mij nog steeds tegen houdt. Meestal veel praatjes aan het raam maar eenmaal binnen.......
Nog steeds niemand?
gewillig is ze niet. ze staat uren droog achter het raam. investeer erin en deel je opinie zou ik zeggen.

Terug
Bovenaan Onderaan