Loper007
Newbie
- 23
- 11/11/22
- 19
Meestal pas vanaf 13 uur tot half 6Is amber geleenstraat al aanwezig vandaag?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMeestal pas vanaf 13 uur tot half 6Is amber geleenstraat al aanwezig vandaag?
Is ze er ook wel eens overdag of alleen in de avond?Lady M is er even tussenuit....einde deze maand terug.... trouwens wil ze nog even melden dat ze niet uitsluitend op afspraak werkt.... soms word die indruk gewekt...als je haar achter het raam ziet staan kan je dr gewoon aanspreken en misschien afspreken...en als je meer geluk hebt gelijk naar binnen...zo moeilijk is het allemaal niet![]()
Heb je een idee op welke dagen/tijden je het meeste kans maakt?als je haar achter het raam ziet staan kan je dr gewoon aanspreken
Als je dat liever niet doet kan je ook bij de geldautomaat bij supermarkt Kardo in de Scheldestraat pinnen.ik was er laatst maar contant geld vergeten, en bij ssommige dames kun je pinnen
Die zal het vast wel zijn dan. Maar kennelijk niet meer te vinden daar.Ik ken wel Enna van 128k4. Maar heb haar de laatste tijd niet meer gespot.
Waarschijnlijk iemand, die in de avond werkt?Het (half?) Surinaamse meisje van Hunsestraat 51-K8 was vorige week verhuisd naar Hunsestraat 51-K4. Weet iemand of ze vandaag werkt? Of staat daar een andere meid?
ja, klopt met NL-papiertje rechtsonder.Waarschijnlijk iemand, die in de avond werkt?
Hopelijk kan dit nog, het lijkt mij wel belangrijk. Een bedrijf met een soortgelijke naam als de oorspronkelijke naam van de filmer kreeg allerlij vervelende en zelfs agressieve personen aan de deur. Zij hebben er niets mee te maken. Niet nog meer negatieve publiciteit, ze stappen nog naar de pers.Okee. Wel een algemene waarschuwing, dan: pas op dat je gefilmd kunt worden in rose buurten en ook bij privéhuizen!!. (As we speak zelfs!). Mede hierdoor heb ik vanmiddag al wijselijk de Geleenstraat links laten liggen.
Was gisteren nadat ik al wat kruit verschoten had in de Geleenstraat eventjes wezen kijken in de Doubletstraat omdat ik toch nog geil was maar wat is het daar een armoedig zooitje dus daarna maar weer terug naar de Geleenstraat om daar de laatste druppels te laten spetteren en tot de conclusie gekomen dat de Doubletstraat echt nu niet meer bezocht gaat worden met ook maar enige hoop om daar wat te vinden.het is best te doen in de doubie qua bezetting
Ik zag Ariana met bril bij 4k3 en op 4k4 stond de mooie Ruby
verderop stond bij 5K1 de kleine Irina en daarnaast haar buurvrouw en daarnaast de blonde dame
bij 16K1 stond de mooie blond Helena te stralen
op 16K2 stond de hele mooie Andra en 16K5 stond ook een dame nog niet eerder gezien eigenlijk
De "burlesque"bij 18K was ook goed bezet veel nieuwe dames volgens mij
Bij 24k2 stond de mooie Erica volgens mij zocht 1 broeder haar nou ze is er broeder met haar kont tegen de ruit te bonken heel geil
bij 38k2 stond ook een aantrekkelijke dame met blond haar
40K5 stond de aardige Diana met grote borsten
40K2 stond Kira of Chloe ik haal de zusjes altijd door elkaar 1tje is klein en dun en de andere heeft grote borsten
79K4 stond ook een mooie dame met bruin haar en grote borsten
7K witte puien was uitgestorven alleen maar lege kamers
29K3 stond de favoriet van doublethopper volgens mij weet even haar naam niet maar donker bruinhaar of zwart grote iets hangende borsten
geleenstraat 110K5 stond een blonde dame met daar naast op 110K6 een zeer aantrekkelijke dame met zwart haar lief gezicht en grote borsten weet iemand wie deze dame is is er een draadje van broeders ik hoor het graag
bij 12k doubie heb ik Alisa gezien en de collega met bril en dikkuh kont met vlnder tatoo
tot dus ver mijn recon broeders haaha
normaal is het donderdag toch ook wel aardige bezetting mag ik vragen hoe laat je in de doubie was misschien was je te vroeg nog voor de avond lichtingWas gisteren nadat ik al wat kruit verschoten had in de Geleenstraat eventjes wezen kijken in de Doubletstraat omdat ik toch nog geil was maar wat is het daar een armoedig zooitje dus daarna maar weer terug naar de Geleenstraat om daar de laatste druppels te laten spetteren en tot de conclusie gekomen dat de Doubletstraat echt nu niet meer bezocht gaat worden met ook maar enige hoop om daar wat te vinden.
Was er om een uur of 3 en een paar weken terug op een vrijdagavond en kan mij niet voorstellen dat daar iets lekkers is tegen te komen en vind het gewoon een afgeleefde bende daar.normaal is het donderdag toch ook wel aardige bezetting mag ik vragen hoe laat je in de doubie was misschien was je te vroeg nog voor de avond lichting