Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wie o wie kan mij helpen!.

ik zoek een lekkere rijpe dame die pzc (het liefst sloppy) en eventueel CIM/COF (Cum on Face) doet.

het liefst ook niet te duur ;)

Waar kan ik hiervoor terecht in Den Haag?

Ik word er namelijk niet veel wijzer van met al die reviews op de site.

Beste medewandelaars, wie weet wat de naam of topic is van de dame die maandag s'avonds werkt aan de Doubletstraat gebouw 4/6? Denk niet dat het Doubletstraat 8 is geweest. Dus links van je wanneer je de straat binnenwandelt? Ze zei ook dat ze elke dag werkt.

Ik wilde een recensie schrijven maar wist haar naam niet en zag ook geen topics die er misschien op aan sloot.

Hoe ze eruit ziet:
  • Blond met korte staart.
  • Ze zei dat ze 29 was en dat ze dit werk pas "een paar maanden deed"
  • Nep borsten, ongeveer C schat ik.
  • Heeft een navelpiercing?
  • Heeft een klitpiercing?
  • Zat in de avond in ieder geval achteren maar wenkt je wel als je kijkt.
  • Heeft een soort van V-achtige zwarte dress.
  • Soort van glitter-achtige met zwart platform heels
Zodra je bij haar binnenmag is het direct deur links nadat je voorbij de raamdeuren bent en de mini galerij van de dames dus. De kamer in kwestie heeft een shower met altijd licht aan.

Ze stond op dat moment en elk ander moment toen ik voorbij liep alleen.

Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
@Fate Walker denk dat je deze bedoeld

zij heeft een douche in haar kamer en zit vaak achter in haar jeans. ben één keer geweest best leuke dame

Gina heeft geen vaste raam en dag meer heb ik vernomen van gina.
Als je een klant bent van haar, kan je der mobiele nummer vragen om contact te houden wanneer ze aanwezig is.
Ik vind het jammer dat ze niet haar vaste dagen meer heeft, ik kom graag bij haar.
Ze is echt een mooie vrouw en weet precies wat ze doet.
Je kan over alles met haar praten.
Voor 50 euro doet ze nog wel een vluggertje, ik kies liever voor 100 dan is het super chill.
Haar lichaam is zo mooi en ze heeft iets zuid Amerikaanse bloed dat haar vormen perfect zijn.
Het is altijd zoeken waar deze mooie vrouw staat, omdat ze geen vaste raam heeft.
Laaste keer was ze in passage op vrijdag avond, maar daar is ze helaas ook weer weg, had ze gezegd.
Dus ik ga weer vrijdagavond kijken waar ik haar kan vinden.

Ze is zeker een dikke aanrader!! Met der mooie billetjes.

Terug
Bovenaan Onderaan