Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In het kader van give it a try(weet niet of ik het hier mag posten, haal het anders vooral weg)

Ik heb laatst met een maatje die ook bekend is van dit forum de verdubbelaar ingezet.

Eerst paar rondjes gewandeld. Toen neukte hij Betty van de Geleen en ik Celine haar beste vriendin en buurvrouw.

Even wat gaan eten en een uurtje later stonden we weer voor hun raam, alleen toen gingen we tot hun grote giechelende verbazing voor de andere combi. Ik neukte Betty, en hij Celine.

Ik vond het stiekem(guilty pleasure) heel geil om voor de 2e ronde de meiden aan te kijken terwijl ze in string, veel te mooi klein kontje en bh stonden en niet helemaal snapte wat er ging gebeuren..

Het gaat om de meiden op 126 en dus niet om de Nederlandse Betty die hier ook wel eens genoemd wordt.

Enfin. Mocht je diezelfde behoefte hebben of iets wat er op lijkt met een andere meid in trio of nog beter: andere buurmeisjes. Stuur me vooral een pb en kijken we wat mogelijk is:)

Nogmaals tot de webmaster: haal het vooral weg mocht het hier niet horen..

Hoop met iemand deze fantasie te herhalen en ben vrij makkelijk en nadrukkelijk anoniem in de omgang. Ook prima om tussendoor even eigen gang te gaan of dit dus te doen bij andere vriendinnen of 1 meid als iemand weet waar het kan:)

Hoop op reactie. Goed weekend

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan