Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Misschien een gekke vraag, welke dame is nou het lekkerst op de doubletstraat en pijpt en neukt het beste.

Als ik wel is door de straat loop zie ik genoeg dames , maar stap eigenlijk altijd bij dezelfde naar binnen omdat ik dan weet wat ik krijg....
Voor pijpen kun je naar pijpkoningin Claudia.. Ze is ook momenteel aanwezig.

Ines van Geleenstraat 98 is nu naar boven verhuisd, 100 b2, waar een nieuwe sm-kamer is.
Dat is de kamer van Alex.
Ik ben benieuwd waar Alex gaat werken dan.
Ik zie dat dames vanuit 98 en 100 tegenwoordig naar het kantoor Hunzestraat passage gaan. Ook de Nederlandse met bordje Gina zag ik daar gisteren. Horen deze panden ineens bij elkaar?

Anyway.... Als Alex ergens anders staat zijn er heel veel mannen die dit willen weten. Dan staat de file ineens ergens anders!!

Laatst weer Ascha bezocht, zoals vaste gewoonte ff zoenen bij binnenkomst. Stand tongen elkaar betasten diep vingeren been op het rand van het bed, en daar waren de eerste druppels al, ging met vol overgave aan het rand van het bed liggen en liet de druppels in me mond vallen, geil riep ze, nu ik, me pik diep in haar mondje op rand van het bed, kokkkend met het slijm uit der mond dieper dieper riep ze. Ze wou ff hard genomen worden ram me in mijn kutje en kontje, zo gevraagd zo gedaan, en erna zoog ze me pik af met haar eigen kut en kont geil!!! Lekker zei ze… ik vroeg wil je me kontje likken ja geil, en ze stak der tong zo in me gaatje…. En ondertussen hard pijpen en me ballen meenemen. Verder hard geneukt boven onder achter…. Het kut geil droop van me pik af ze likte het eraf. Ik hield het niet meer kwam hard klaar, het sperma droop eruit. Voldaan geneukt geile sessie, ff getongt gelikt en gegaan.
Waar zit deze dame in Den Haag dan

@Willem0105 ff zoeken op Asha en dan kom je haar topic tegen 😉

.

Ik was vandaag voor het eerst in de Geleenstraat, wilde eigenlijk naar Eva op 126aK3 maar haar raam bleef leeg. Heb een uur rondgewandeld denk ik, tot 15:00 uur of zo, Eva was nergens te bekennen. Gaf me wel mooi de tijd om alles goed te bekijken. Het voorjaar hangt in de lucht! Is Eva in het land, was ze er vandaag en wat zijn haar werktijden meestal - Paulus weet jij dat?

Volgende keer bedenk ik vooraf naar welke dames ik op zoek ga, met genoeg alternatieven. Op het oog was er genoeg keuze, maar toch slim om eerst even de recensies te lezen. Uiteindelijk toch een heel lekker wipje gemaakt met Griekse Agnes, recensie volgt 😁.

Laatst bewerkt:
Ik was vandaag voor het eerst in de Geleenstraat, wilde eigenlijk naar Eva op 126aK3 maar haar raam bleef leeg. Heb een uur rondgewandeld denk ik, tot 15:00 uur of zo, Eva was nergens te bekennen. Gaf me wel mooi de tijd om alles goed te bekijken. Het voorjaar hangt in de lucht! Is Eva in het land, was ze er vandaag en wat zijn haar werktijden meestal - Paulus weet jij dat?

Volgende keer bedenk ik vooraf naar welke dames ik op zoek ga, met genoeg alternatieven. Op het oog was er genoeg keuze, maar toch slim om eerst even de recensies te lezen. Uiteindelijk toch een heel lekker wipje gemaakt met Griekse Agnes, recensie volgt 😁.
Waar zit deze Griekse agnes precies? Ben wel benieuwd

Waar zit deze Griekse agnes precies? Ben wel benieuwd
Zoeken is moeilijk...

Terug
Bovenaan Onderaan