Nee, niet aanwezig.Goedemorgen, is Laila van K23-9 vandaag aanwezig?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee, niet aanwezig.Goedemorgen, is Laila van K23-9 vandaag aanwezig?
Made in Italy is wereldwijd wel een begrip. Vaak gaat dat om styling en design. Italianen staan ook bekend als mooie mensen, die doorgaans veel tijd besteden aan hun uiterlijk en zich in zijn algemeenheid goed weten te kleden.Ik snap dan echt niet waarom ze denken dat Italianen hoger staan
Jazeker en vergeet de roma's en de gypsies niet uit die landen die staan niet bekend om hun empathie en vriendelijkheid maar stelen liegen en bedriegenMade in Italy is wereldwijd wel een begrip. Vaak gaat dat om styling en design. Italianen staan ook bekend als mooie mensen, die doorgaans veel tijd besteden aan hun uiterlijk en zich in zijn algemeenheid goed weten te kleden.
Roemenen daarentegen worden doorgaans toch gezien als tweede garnituur, waar een hoop mensen toch een beetje vies van zijn en ze hebben niet zo'n goede reputatie.
precies, dat had ik maar niet vermeld, omdat ik weet dat een hoop mensen daar over vallen. Maar je hebt volkomen gelijk.Jazeker en vergeet de roma's en de gypsies niet uit die landen die staan niet bekend om hun empathie en vriendelijkheid maar stelen liegen en bedriegen
Maar de roemeense dvp neuken lekker en daar gaat het omprecies, dat had ik maar niet vermeld, omdat ik weet dat een hoop mensen daar over vallen. Maar je hebt volkomen gelijk.