Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Die stevige dame van 12k1, bedoel je die met bruin (donker blond) lang haar die best wel groot is (1.75 denk ik). Ze is roemeens, blank (niet gipsy) en grote tieten en kont. Leeftijd 25-30 denk ik. Daar ben ik volgens mij geweest. Ze is vroeger echt dik geweest denk ik, alles hangt een beetje. Ben vergeten haar naam te vragen. Service was niet slecht, ik kon goed doorneuken.

Alles gladgeschoren. Maar wel opletten dus dat haar lichaam niet zo strak is. Ze werkte vroeger in Leeuwarden zei ze en hier werkt ze ongeveer een maand
ja die bedoel ik broeder die met grote tieten inderdaad

ik zei ook vast,
Maar toch heb, en met mij velen andere hebben als het over een latina gaat, toch meer een Zuid Amerikaanse voor ogen met Zuid Europese roots dan een Caribische dame, met Afrikaanse met negroide kenmerken.
Hoewel er ook Dominicaanse dames zijn, die duidelijk afstammen van de conquistadores en blank zijn, maar dat is een kleine bovenlaag.
Nou, ik en vele andere met mij zien Dominicaansen wel als Latina's. En Cubaanse en Mexicaanse dames ook. Jij noemde alleen Colombia, Venezuela en Brazilië. Dat lijkt me een beetje kort door de bocht.

Ik was gisteren in de doubletstraat voor Rebecca 6 k2
Voorheen stond ze op geleenstraat 51 k1
Maar op doublet 6 stond niemand was helemaal leeg.
Heeft iemand Rebecca gespot op 6 k2
in 2024 wel ja. vast met een break bezig. grote kans dat deze niet meer terug komt. keek zeer ongelukkkig uit haar ogen in de doub.
Ruru van Geleenstraat 86 k1 is weer terug.
ik zag haar gisterenavond. nog steeds goed figuur maar dat handje bij het neuken daar pas ik voor.

Ik was gisteren in de doubletstraat voor Rebecca 6 k2
Voorheen stond ze op geleenstraat 51 k1
Maar op doublet 6 stond niemand was helemaal leeg.
Heeft iemand Rebecca gespot op 6 k2
is dat die dunne blonde klein porstuur en lief gezichtje? heb haar lange tijd niet gezien ik zoek haar ook sinds december stond ze in 1 van de kamers rechts van Ruby dus naast 4k4?

ja klopt, ze had beter in de geleen kunnen blijven
maar de vraag is heeft iemand haar nog gespot in de doubie of geleen broeder @janwalker
het rode licht brande wel bij 4k3+4K2 maar vals alarm er staat niemand helaas op 4k1 staat een stevige latina
op 16K5 is de roemeense Jessica met klein buikje weer terug maar wel lief gezichtje
voor de liefhebber op 8K3 heb ik weer Coco gezien die van half uurtje 100 euro veel extra's mogelijk bij haar zelfs GFE en zoenen.
ik zag op 8K4 merwe staat,. maar daar naast stond een hele mooie blondje op 8K3 ken iemand haar
op 8k5 stond de kleine die niet zo goed kan pijpen maar headbangen doet wel lief gezichtje en klein lichaampje
op 16k1 stond de blonde en mooie Elena
bij 3k8 stond de afgetrainde Ariana ze kijkt je altijd heel vriendelijk aan met haar mooie ronde borsten en daarnaast bij 3k7 Laura als ik het niet mis heb
bij 23k1 stond het kleintje met zwart haar en thee zakjes helaas maar wel goede service
bij 21k3 stond de roemeense met zwart haar mij onbekend helaas
het is ijskoud buiten me ballen vroren er bijna van af en me tool was gekrompen van de kou haahha al hoewel toen ik de mooie Ruby zag bij 4k4 begon er toch wel wat te groeien hahaha

Laatst bewerkt:
bij 23k1 stond het kleintje met zwart haar en thee zakjes helaas maar wel goede service
Wel een afknapper is dat, ik had dat ook een keer bij een meid, ik moet dan wel erg mijn best doen, om er nog wat uit te krijgen
maar het is echt zo broeder ze zuigt niet aan je lul het is meer hoofd omhoog en omlaag doen zonder zuigen gewoon met open mond erg jammmer want ze ziet er wel heel leuk uit
ik vind het grappig, zoals jij het vertelt.

maar de vraag is heeft iemand haar nog gespot in de doubie of geleen broeder @janwalker
het rode licht brande wel bij 4k3+4K2 maar vals alarm er staat niemand helaas op 4k1 staat een stevige latina
op 16K5 is de roemeense Jessica met klein buikje weer terug maar wel lief gezichtje
voor de liefhebber op 8K3 heb ik weer Coco gezien die van half uurtje 100 euro veel extra's mogelijk bij haar zelfs GFE en zoenen.
ik zag op 8K4 merwe staat,. maar daar naast stond een hele mooie blondje op 8K3 ken iemand haar
op 8k5 stond de kleine die niet zo goed kan pijpen maar headbangen doet wel lief gezichtje en klein lichaampje
op 16k1 stond de blonde en mooie Elena
bij 3k8 stond de afgetrainde Ariana ze kijkt je altijd heel vriendelijk aan met haar mooie ronde borsten en daarnaast bij 3k7 Laura als ik het niet mis heb
bij 21k3 stond de roemeense met zwart haar mij onbekend helaas
het is ijskoud buiten me ballen vroren er bijna van af en me tool was gekrompen van de kou haahha al hoewel toen ik de mooie Ruby zag bij 4k4 begon er toch wel wat te groeien hahaha

Op 8K3 staat Szilvia toch?

Ik ben op zoek naar de naam van een dame ik in de zomer van 2024 had bezocht want ik kan haar niet meer vinden

Zij was in Geleenstraat 45, ergens in het midden, ik denk k5-8 daar ergens. Zij is petite, (super)slank en met de bril, en niet zo lang haar. Kwam uit Roemenië dacht ik

Weet iemand wie ik bedoel? Ik wil haar nog een keer bezoeken

Terug
Bovenaan Onderaan