Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
lekker voorbij lopen bij deze dame. matige service en een geld wolf
Ja de reviews bevestigen dit idd wel:

maar de service kan altijd veranderen, vandaar dat ik benieuwd ben naar een recente ervaring van haar door bv Ed Nilson. Zo heb ik onlangs Carolina geneukt van ds-girls waarbij ook niet echt positieve reviews waren, maar ik vond haar service echt uitstekend. Carolina legde mij uit dat sommige mannen echt onbeschoft zijn en haar niet met respect behandelden en dat de klik dan minder is.

Laatst bewerkt:
Ja de reviews bevestigen dit idd wel:

maar de service kan altijd veranderen, vandaar dat ik benieuwd ben naar een recente ervaring van haar door bv Ed Nilson. Zo heb ik onlangs Carolina geneukt van ds-girls waarbij ook niet echt positieve reviews waren, maar ik vond haar service echt uitstekend. Carolina legde mij uit dat sommige mannen echt onbeschoft zijn en haar niet met respect behandelden en dat de klik dan minder is.
is waar maar ook andersom

Helemaal waar. Met deze dure hobby bevind ik me vaak op een T-kruising met 2 opties: 1) ga ik voor het bekende ritueeltje bij een bekende dvp'er waar ik goede service van krijg 2) ga ik voor een nieuwe ervaring waarbij mn pik al begint te bonken in mn broek want nieuwe dame is spannend ofzo 😂

Nou heren, ik heb fantastisch nieuws. Zojuist begrepen van Ramona van geleen (hunsestraat) dat haar zusje Andra (ja die mooie petite) vanaf aanstaande zondag weer in doublet is. Ze vliegt zondag naar NL.

Het gaat dus om deze Andra:

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan