Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAlleen maar oude recensies. Vandaar mijn vraag, maar bedankt voor je antwoordDat is Lavinia (had je ook kunnen vinden door op adres te zoeken)
Ik heb het antwoord al gegeven ...Wil ik ook wel weten tenzij het Asha is.
Die is volgens mij op vakantie.Iemand ervaring met een kleine getinte Roemeense met zwart krullend haar op 110P K12 in de geleenstraat?
Thanks maar ik geloof niks van die reacties haha een paar zeggen dat ze in totaal 40 euro hebben betaald inclusief zoenen etc en een ander zegt 80 euro met zoenen erbij tegen mij zei ze dat ze nooit aan zoenen doet ongeacht de prijs voor de rest wel open voor veel andere dingen maar heeft iemand misschien nog meer ervaring met haar wat betreft zoenen recent iemand?Gewoon even zoeken..
Recensie - Arina/Irina (Roe), Den Haag, Doubletstraat 5 k1
Weinig volk in de doub en ook weinig dames ? geen recensies kunnen vinden maar de gok gewaagd en bij 5 k1 naar binnen. Lachte lief en had een spannend setje aan. Helaas naam niet gevraagd, excuses. Wilde eerst beffen dan pmc en 2 posities 40 euries afgesproken. Wilde ook tz maar deed ze niet...www.girlsreview.nl
Tegen mij heeft ze ook gezegd dat ze niet zoent maar ik weet wel dat dvp's zoenen met klanten waar ze een klik mee voelen. Hou hier rekening mee en respecteer dat zoenen vaak iets is wat de dames doen als ze echt een klik met je voelen.Thanks maar ik geloof niks van die reacties haha een paar zeggen dat ze in totaal 40 euro hebben betaald inclusief zoenen etc en een ander zegt 80 euro met zoenen erbij tegen mij zei ze dat ze nooit aan zoenen doet ongeacht de prijs voor de rest wel open voor veel andere dingen maar heeft iemand misschien nog meer ervaring met haar wat betreft zoenen recent iemand?
Nee, nog niet gespot.Heeft Iemand Jessica Doubletstraat 26a k1 alweer gezien?
Thanks maar ik geloof niks van die reacties haha een paar zeggen dat ze in totaal 40 euro hebben betaald inclusief zoenen etc en een ander zegt 80 euro met zoenen erbij tegen mij zei ze dat ze nooit aan zoenen doet ongeacht de prijs voor de rest wel open voor veel andere dingen maar heeft iemand misschien nog meer ervaring met haar wat betreft zoenen recent iemand?
Gisteren was ze er nog nietIs Mayra van Doubletstraat 40k2 al weer gesignaleerd?
Vandaag aanwezig.Goedemiddag! Ben morgen weer in de buurt Weten jullie trouwens wanneer Laila er is, dacht op 23-k9? Het leek de laatste keer dat ze veel vaste klanten heeft.
Welke poolse?Ik bezoek persoonlijk toch liever een dame waar ik een goede service van krijg en dan mag ze best minder lekker zijn - in mijn beleving zijn de poolse vaak het beste (althans daar heb ik de beste ervaringen mee gehad)
Welke poolse?
Dank je wel! Weet je ook of ze vaste dagen heeft? Woon niet in de buurt namelijk.Vandaag aanwezig.
Begrepen en dan doe ik dat, dank je wel.Nee, dat weet ik niet.
Je kan het in dit topic vragen of ze er is
Jij was toch al eens belazerd door haarHeb je vandaag toevallig ook Eva gespot?
Of de Dominicaanse Eva wordt bedoeld? Als die weer terugkomt op geleen 126k3 ofzo, dan wordt het weer een lange rijJij was toch al eens belazerd door haar
Los daarvan:
Ik ben morgen misschien in de straten om te kijken of wat dames alweer terug zijn. Woensdag was bedroevend, veel te weinig dames in beide straten. Vooral doublet viel tegen, dames die er tijdens de kerst wel waren waren woensdag tot laat in de middag niet aanwezig, heel raar
Bedankt, goed om te weten. Ze stond vandaag dus er al in de middag? Dacht namelijk dat ze alleen avonden werkte.Sabrina van Geleenstraat 110 k2 is weer terug.